Malta Diving Trip – Day 9 – Part 1 Valletta & Craft Village

 

Day 9 – 來到行程的最後一天, 真玩到有點唔捨得離開 !

每到一個國家旅行, 我都習慣儲起 1 set 當地的通用 coins, 可惜我卻十分不喜愛 Euro, 感覺毫無特色可言. 2008 年是 Malta 正式採用 Euro 的一年, 我卻對 Maltese old coins 情有獨鍾, 本想只是短短 9 個月, 要找到當地"舊"錢幣應該不會太困難, 可是我用了 8 日時間, 逢舖必入地問當地人有否對換 / "售賣" 時, 都得到令人失望的答案, (不過亦幸運由 Instructor 手上拿到幾個零星 !!).反覆問了好幾批人, 得知最後機會是到 Valletta 的 Central Bank 一試, 可惜行程上總錯過了辨工時間, 最後一天了, 決定再入城一碰運氣 !!

上一次入城我是坐巴士的, 今次卻駕著租來的小車, 於巴士群中穿插, 終於成功出了迴旋處, 將車泊到城門外的多層地下停車場中. 可惜當天是星期六, Central Bank 卻只於 Mon – Fri 營業, 銀行的守衛為了不令我失望, 竟然"擅離職守"地帶我到當地一家 stamps & coins shop, 由於當時店舖當未營業, 本著睇價位而定的心態, 再次於 Valletta 城中四處蹓躂 …


(這個小小酥, 熱辣辣的十分好吃 !!)

 

剛巧這日是 Valletta 的 Festival Day, 四處都掛上了彩布, 隨便於某政府大樓門前, 多口問了一下身穿制服的士兵, 原來今天是 Valletta 的慶祝日子, 很多重要人物都由將其他地方來到賀, 是日所有 museums 都免費開放給遊人參觀, 而當晚 6 pm 將會有大型慶祝晚會, 慶祝直到半夜, 聽起來十分吸引, 可惜這日是我的 Last Day, 明早七時飛機, 跟本没多餘時間去趁虛 ~

就在我處閒逛之時, 天色突然一變, 整個天空暗淡起來, 暴雨即時洒下來, 非常狼狽地躲到商店的小小簷蓬下, 卻只見天氣越變越差. 還打起响雷來, 心想慘了, 最後一天卻換來這種天氣, 是日行程可能完成不了!

幸運的是我只等了 45 mins 左右, 雨逐漸停下, 而  Stamp & Coins shop 亦剛巧這時開門營業, 我亦成為店舖當天第一個顧客, 開心地帶著我的小小紀念品離開 Valletta, 至於我用了幾多錢買下一套通用錢幣 ?! 價錢就無謂說, 是一個比物品算貴又未必會太在意的數字啦 ~ 

 

開著車離開 Valletta 到 Malta 西邊的 Rabat / Mdina, 我開始見識到 Malta 交通指示的混亂, 左轉右拐, 迷失於一個接一個的迴旋處之中, 終於到了 Rabat 附近的 Ta Qali Craft Village.

這個 village 主要吺引我的, 唔係 workshop 所賣的產物, 而係  本身由 WWII RAF airfield 軍營改建而成的 workshop ! 到此影下相都頗有特色, 但要留意 2 點 1. 一定要早到, 否則會遇上一車又一車的旅行團人士 !! 2. 這兒只有幾間真真正正 handmade 自家制手工藝品店, 其他而且最為大型的反而是粗製濫造的"地道"手信貨品.

我特別推薦 2 家. 1) 一家賣了 10 多年 自家出品的 Plaster art workshop, 佢的代言人就係相中的貓了, 還上過當地報紙架 ! 2) 相中的玻璃工場, 如果睇過玻璃製作的人, 就會覺得冇乜特別, 我以前都睇過, 不過今次遇上了非常 friendly 的師傅, 睇住他將一舊野好有心機慢慢型成一條可愛的海豚, 我真係想過帶佢番屋企架 (價錢並不算貴), 但師傅話要多 2 天功夫才可正式出爐, 等唔到的我唯有放棄啦 ~

Leave a Reply

%d bloggers like this: