一切又將重新開始 ….

尋日的 Interview, 其實真係 in 得好差下, 一排冇去 interview, 加上太緊張, 竟然唔係好發揮到 !!

本以為一定唔成功架啦, 點知今日竟然被告知得到份工, 真係有點意外, 可惜之後老細一句 : "其實我唔係好明你 interview 時講咩, 但我都要睇事實係你已經係度做緊野, 所以決定俾份工你 !" 嘩 ! 真係咩開心同興奮都冇晒啦 … 不過各同事都話唔洗理佢, 叫我去問番另一個 senior, 因為佢的 comments 唔可以作準, 同埋佢 in 我時竟然恰眼訓呀 !!!!!!!!!!!!! 離晒譜架 !

最要黑仔就係下晝到 ward, 竟然係醫院走廊上, 當住 2 個識的醫生面前跣低左 (wet floor without warning sign !!), 唔覺意輕輕扭到了右腳跟, 這似乎唔係一個好預兆咁喎 …

算了, 長工總算得到了, 而同事們跟我相處得高高興興的, 還理得他會怎麼看我丫 ?!  加上再過多 2 個星期, 我的新 MINI Cooper S 就可以到手, 而我又要準備由 Birmingham 正式搬到 Manchester, 要重新找房子了, 這一切有如重新開始般 ….

就因為咁, 我想 Blog 的更新會繼續的不穩定, 過了這段動蕩時, 一切就會如常, 連去旅行的密度都應該會"如常" 了 !! Hehe …

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: