HK : 一日兩場 @ 灣仔 – 2013 Diving Resort Travel Expo & 星街嘉年華 (updated)

 

或許有點玩樂過度, 本星期一至五下班後, 我都全無外出意欲, 收工便宅在家中.

哈 ! 成效卻很顯著, 本星期網誌更新很頻密呢 ~

星期六, 是時候要出山了, 這天還要一日走幾回, 與不同單位的朋友見面.

 

朝早睡得不醒人士, 結果趕不及吃早餐, 到 Sigma 維修中心白行了一回, 幸好尚趕得及跟好友來個 Lunch !

 

是日主要目的, 就是到一年一度的 Diving Resort Travel Expo 八卦一下, 反正只需登記, 免費入場的 !

星期天是最後一天, 下午六點結束, 有興趣者可先到這網頁登記 : http://www.divingandresorttravelexpo.com/

老實講, 今年的展出單位似乎比去年的減少, 參與的國家 / 地方冇咁多喎 … …

 

 

 

 

會場上的可愛擺設 !

 

契女的未來裝備 ?!

 

本回找到兩家護鯊團體, 這是其中一家, 不太熟悉的 HK Shark Foundation :

 

我較熟悉的, 是這家 Shark Saver.

除了可以簽承諾唔食魚翅, 仲可以買鯊魚 Tee, 共三款, 好得意架 !!

Shark Saver Webpage : https://www.sharksavers.org/en/home/

Shark Saver HK 的行動 – 一翅都唔食 : http://www.finishedwithfins.org/#!pledge-chi/cnsk

 

 

去左另一家潛水用品店, 多現有得意野 !

呢日只看只拍没有買, 但好友出到聲, 今日唯有再入場掃貨 !

其實我都鍾意隻鯨鯊哦 !!

搵到海中散步 webpage (要有心理準備, 看到超 high !) : http://www.reclog.com/sanpo_m.shtml

 

 

小小紀念品, 吵死了的 BB 鯊魚 !

 

行完 Expo, 接著跟另一位朋友 tea, 我們來到 Mansons Lot 嘆咖啡.

位處小巷之中, 難得的旺中帶靜. 店中見到一支澳洲旗, 難道是走澳洲風的咖啡店 ?!

我點了 Mocha 配 Lavender & Honey Cake, 頗為相配的口味. 原本覺得 Mocha 的朱古力味 跟 咖啡底不太襯, 不過吃過蛋糕後那甜味, 再去喝咖啡, 咖啡味道反而出到.

不過, 若只想喝一杯, 還是覺得朋友那杯 Cappaccino 的咖啡味道更好 !

星期六下午的人流不算太過份, 我們可以安坐著聊天, 而没有被迫遷之感, 又一個不錯的好 hea 點 ~

Mansons Lot Openrice Review : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=136848

 

轉道到灣仔 日,月,星 街. 是日有一個市墟 & “非常街頭” 之星街嘉年華 !

先逛市墟, 規模不大, 勝在氣氛不錯, 有點外國小鎮格調.

自家焗的麵包, 自家制蛋糕, 手制朱古力, 入口紅白酒, 果醬, organic 蔬菜籃 … … 都可以見得到 !

日街市墟 : http://www.veryhk.org/tc/eventdetail.php?event=Sun-Street-Markets-proudly-supported-by-Miele

 

還有 … 星街嘉年華, 設有好些小手藝攤檔, 一個變身成為熱鬧小區 !

非常香港 之 星街喜年華 : http://veryhk.org/tc/eventdetail.php?event=Very-Street

 

 

長春社的綠活日誌, 幾有趣的, 不過我 2014 年的日曆已經夠多了 !

 

是日, 有 live band 表演 @ 東美花園, 熱鬧熱鬧.

最有 feel 的, 這裡竟然有售本地釀製的啤酒 !

 

這….怕是小孩的最愛, 塗鴉牆 !!

看 ! 他們畫得多投入呀 !!

 

東美花園的正對面, 便是這家舊式小店 – 祥發鮮果士多.

蘋果雪梨汁,   $11 搞掂 !

祥發鮮果士多 Openrice Review : http://www.openrice.com/restaurant/reviews.htm?shopid=46971

 

繼續前進, 來到很有聖誕氣氛的 Pacific Place !

不過… 我的目的, 只係想買幾隻 CD ~~

陳綺貞終於有新碟了 ~~~

是日行程分享完畢, 不過活動繼續, 夜晚約了朋友們齊齊到九龍城食泰菜 + 甜品 !!

 

 

後記 :

15/12  – 是日再遊一回 DRT Expo, 結果又破財了 !!

8 thoughts on “HK : 一日兩場 @ 灣仔 – 2013 Diving Resort Travel Expo & 星街嘉年華 (updated)

    1. ~ 魚 ~ Post author

      其實係 HK, 潛水普及左好多啦.
      外潛地點也越黎越多人去, 所以有少少意外咁多地方唔黎…
      佢地可能集中去左旅遊展.

      謝謝, 如果有得買就仲正 ~

Leave a Reply

%d bloggers like this: