各位, 中秋節快樂 !

 

各位, 中秋節快樂呀 !

我這幾天一連數日都在慶祝中秋, 大家又會怎樣渡過中秋節呢 ?!

上星期六, 先到屯門跟婆婆與親友們飯聚, 今回又是到我們常幫襯的南記 !

由親友們從餐館附近海鮮檔入貨, 又有外援從荃灣楊屋道街市買海鮮來, 結果我們得到一桌豐富的大餐 !

這餐館的小炒不錯, 製作海鮮餐的鑊氣很夠, 每回的出品也很不錯 ~

南記海鮮飯店 Openrice Review : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=8500

 

 

南記的另一主打食品 – 燒鵝.

親友們甚至覺得這裡要比深井的出品更好吃 ~

 

 

飯後, 一班親友拉大隊去吃甜品 !

原來三聖村開了一家 三姐松記甜品, 是深水埗那家的分店.

我也是第一回品嚐, 味道不過不失啦, 不過新意欠奉, 未有太大驚喜.

 

星期天則是家中聚餐, 也是很豐富的 !

其實每逢大時大節, 我都較喜歡在家中吃的, 没有人迫人, 也没有趕客爭枱.

 

今年的中秋, 天氣並不特別好, 間中有雲有驟雨, 不過還是可以欣賞到月圓.

希望大家有一個完滿溫馨快樂的中秋節 ~

10 thoughts on “各位, 中秋節快樂 !

  1. 大山明美

    誰說深井的燒鵝好吃??
    幾年前水準每況越下,真不值得為平平無奇的燒鵝而舟居勞動入深井…

    1. ~ 魚 ~ Post author

      我吃過, 剛燒好的還可以啦, 我都係去開朋友屋企, 買上佢屋企食多.
      不過屯門呢家燒鵝真係好幾食架~

Leave a Reply

%d bloggers like this: