UK : 2014 回鄉探親之旅 – 亂逛於 Manchester 街頭

 

可能時差關係, 晚上很早便入睡, 結果 Day 2 一早便醒過來, 還好有一位小 Buddy 作伴 !

看著他吃早餐真的很開心, 很少見小孩會吃得那麼暢快, 兩手並用的將麵包, 餅乾 及 生果吃掉, 當然一半天一半地也是無可避免的.

小朋友吃過了後, 才到我們的, 朋友自家種的紅莓, 制成了自家果醬, 超好吃的呀 !

而朋友一向都有飼養兔仔, 呢 … 我以前曾在 Blog 提及過幫她 babysit 的那隻呢, 可惜佢早兩年已經離開了, 如今這兩隻都是之後領養回來.

放心 ! 佢唔係成日關著小兔架, 日頭係由得佢係地花園亂走的, 只係到左夜晚怕佢地俾狐狸食左, 才關係籠內保護牠們.

 

 

 

英國典型的天氣, 還是給我遇到了.

在迷霧之中, 另一位朋友開著車帶我地一個地方, 我跟一大班舊同事相約見面.

兩小時的 Sunday Brunch, 大家互相問候及談談近況, 真心慶幸我的英文没有太過退步, 要知道我這三年真的講少了很多英文.

 

告別這一班舊同事, 我向 Manchester City Centre 進發 !

這個城市, 真的十年如一日,  老實說没什麼好逛的, 反正我就是跟朋友隨意四處逛逛, 邊聊聊天的.

呀 ! 要說變嘛, 就是這個摩天輪囉, 以前它不是在這裡的呀 !  (http://traveling-fish.tixmart.org/2010/12/06/2010-manchester/)

 

Manchester Central Library 經過翻新之後, 於本年重新開幕了, 朋友特地帶我去看看.

 

不知不覺間, 來到了位於河畔的新發展區.

近年英國很多城市都興建這種新式 Apartment 群, 同時區內亦會開設多家帶點格調的餐廳.

跟朋友說起, 近兩年英國的樓價一直在上漲中, 比我離開時還要貴, 雖然樓價未如 HK 般瘋狂, 但也足以令本地人難以負擔.

說實在, 我是極度後悔當初沒有在英國置業的, 當然當年我的財力也未能足以應付首期 … …

 

最後一段, 我們是在逛街中 !

對, 你没有聽錯, 我真係去左逛行, 因為 … … 我對鞋黎到 Day 2 已經爛左啦 !!

這對 Camper 陪我征戰多年, 一直相安無事, 怎料在 HK 放了大半年没穿, 那膠鞋底便裂成碎片了, 真激死 ~

 

走過舊式糖果店, 小朋友的最愛.

又看到可以自行印製 “個別名字” 的 Nutella, 不過要成 3.99 的, 你買唔買呢 ?!

 

回英國, 其中一樣有點懷念的, 就是 Nando’s 的烤雞 !

頗喜歡這家店的烤雞口味, 味道多源化, 價格也不貴, 平靚正之選.

今回我也買了這個品牌新出的烤雞醃料, 一共三個口味, 準備用於我的 Kitchen 之中.

知道嘛, 今趟番去, 我差點連 Risotto 都想抬回來, 誰叫我上一回連續找了數家大小超市, 卻連一包也找不到丫 !!  嬲 ~

當晚, 我乘坐黃昏火車去另一小鎮, 因為今回去英國, 其實我是去上堂的 !

6 thoughts on “UK : 2014 回鄉探親之旅 – 亂逛於 Manchester 街頭

  1. 白羊

    有fb 呀,你用我剛改了的電郵,看看是否找到我呀!
    無了yahoo,沒有再寫blog了,生活太忙,好攰。不過,旅行仍不能沒有

  2. Gael

    我都試過,鞋如果著過之後再擺埋一邊唔著,隔好耐再著返就會好易爛,所以都係著爛先再買新
    4鎊Nutella純粹買畀人做手信都唔錯嘅

Leave a Reply

%d bloggers like this: