2016 東京。潛遊神子元 – Part 4 尋找 Hammers 的踪影 ?!

 

這個旅程的重頭戲, 就係去神子元潛水, 試著尋找 Hammerhead Shark 的身影 !

今回主要由台灣潛友們安排, 找到了 Mikomoto Hammers 這家潛店, 由他們來安排住宿及潛水行程.

這家潛店的店員們都很友善, 而且身手一流, 能在強勁水流中, 帶著不同的潛人下潛幾回, 那份體能已不是人人能及.

潛店位於南伊豆, 就在路邊, 不算難找到的, 不過參加人數不少, 建議事前預約好.

Mikomoto Hammers Webpage : http://www.mikomoto.com/

 

 

第一日下潛之前, 我們要先看一看 video, 留意一下需注意的事項, 而其中項就是水流了 ~

看完 video 後, 我們就要準備好並將要用的裝備放到車上, 再穿好 wet suit 及 潛水鞋, 只要店員們一聲令人, 我們就得快快上接駁車, 好能乘車前往碼頭去 ~

講真, Day 1 早上給我的感覺, 就係好似打仗咁緊張, 潛店樣樣都好似有時間表咁, 遲左少少半分鐘都唔等.  Day 1 我未趕得及將裝備放到車上, 車就開走了, 結果我只可以放到接駁車上, 之後再自己搬上船.

 

我們坐車經過了一個長長的沙灘, 就在附近設有一個碼頭, 也是我們潛水船的出發位置.

到了碼頭, 那份緊張並未停止, 我們在等候信號, 等待可以搬裝備上船的那一刻.

只要我們將自己的裝備搬到船上, 就得快快將裝備接駁好, 就算完成左基本任務 ~

 

第一潛, 我地係神子元島之東南面下潛  !

呢一潛唔太差, 雖然唔太清, 但溫度都有 25 度, 唔算凍.

下潛深度最深 22 米, 玩左 30 分鐘.

放心, 日本呢度潛水, 時間計算得好準確,  下潛左 25 分鐘左右, DM 就會叫齊人升水做減壓停留, 剛好 30 分鐘回到水面 ~

可惜囉 , 呢一潛魚係好多, 但 Hammer heads 就見唔到 …

 

回潛店小休, 再吃過午飯, 我們再出第二潛 !

 

第二潛, 下潛點一樣, 但潛遊路線略為不同.

水溫降至 23 度, 深度同樣 22 米左右, 又係 30 分鐘 ~

可惜, 都係睇唔到, 不過 我將 呢日拍到的 video 組合起來, 有時間可以看一下 ~

 

 

 

Day 2 潛日, 天清氣朗 !

下潛準備過程一樣, 但有了 Day 1 的練習, 這天可以放鬆一點了.

軍訓式的鍛練果然有成效 !

是日下潛, 水又凍左, 得番 21 度 … 深度達 25 米, 又係 30 分鐘 ~

 

回潛店休息一下, 再吃點小食, 才再出發進行第二潛.

潛店繁忙時期, 係一天可以做 2 批客人的, 亦即全日 4 程船 !

我們在潛店小休之時, 就是第二批客人下潛之時了 ~

 

呢回下潛, 終於轉左位, 去左東北邊一角, 亦都係較為大流的一角.

水溫再降, 太約 19 – 20 度, 但就冇咁深, 21 米左右 …

大流下, 期間要用手在礁石上爬游, 那一刻覺得自己同蛙蛙魚冇咩分別 !

又一個 Day 2 video 組合好了 ~

 

Last day last chance !

第一潛又係東南角下潛,  25 度水, 好暖.

呢回唔難潛, 最深只係去到 21 米.

又係 30 分鐘回到水面, 超準時 ~

 

Last Day, 就梗係要寫下 Dive Log 又影下相咁啦.

就連個 小食 都豐富過人呀 ! 

 

第二潛, 由島之西邊下潛,  只係得番 19 度水, 潛左 30 分鐘真係凍到牙關都震 !

這邊水質真係麻麻, 又黃又濁, 好似番左 HK 咁, 很有熟悉感 …

可惜, 潛晒六個都唔見唔到 Hammerhead !

 

鬼咩 !  原來今年的黑潮遲左到, 舊年係 8 月頭, 今年就 8 月尾先到.

神子元呢度潛水呢, 主打係睇 Hammerhead, 睇唔到就真係幾悶下架.

神子元水中生態唔差架, 礁石上有很多兔兔架, 可惜 DM 一心帶我地不停向前走去找 Hammerhead, 根本唔會有時間停低俾我地影細野.

因此, 大家黎呢度潛水, 要有 All or nothing 的心理準備.

話雖如此, 呢個都係難得的潛水經驗, 尤其日本人呢種潛水態度, 時間限制係有點唔盡興, 但佢地真係非常專業, 值得一讚 !!

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: