UK : 2017 再遊 The Cotswolds 內的小鎮

 

The Cotswolds, 我就說這個地方, 是我於英國最愛到訪的一個地區 !

其實 The Cotswolds 範圍很大, 當中很多小鎮都非常有特色, 今回我相約了居於 London 的朋友們, 到訪位於 The Fosse Way 上的 Bourton on the Water !

是日我由 Coventry 開車沿 The Fosse Way 前往, 原來呢條羅馬古道很長, 我只走了其中一部份, 但沿途滿是田園風景, 開著車吹著風聽著歌, 非常寫意 ~

 

Bourton on the Water, 没有親身來過, 唔知原來呢度會咁靚架 !

小橋流水, 綠樹成蔭, 藍天白雲, 古典石屋, 張張相拍出來都好似 Postcard 咁.

我漫步在小河旁的走道上, 間中會遇上不同的小動物, 也有一家大小在草地上野餐, 還剛好遇上櫻花盛放之季節, 簡直係 Bonus !

 

這天跟朋友在這餐廳飯聚, 吃著英國所謂的 Pub Foods, 邊跟朋友聊聊近年狀況.

我這個人在世界各地不斷遊走, 朋友們在我的生命中出出入入, 慶幸無論我最終走到何地, 只要那個地方有朋友在, 我就可以得到朋友的歡迎.

真正的朋友, 是無論相隔多久, 只要一見面就可以有說不盡的話題, 亦不會有生疏感, 大家也會很了解彼此的想法 ~

 

飯後, 我們再在小鎮內逛逛.

這個小鎮內有很多小店, 頗有特色, 特別是自家品牌的小手藝, 倒吸引我們捨得去消費.

 

 

 

朋友們在網上找到了這個 The Dragonfly Maze, 原設計是給小朋友們去玩的, 不過當中有部份文字遊戲需要大人們的幫助, 因此倒吸引了不少大人們入場.

我們也覺得頗為有趣, 就齊齊入去玩番轉.

在 Maze 内設有 14 塊石板, 只要找齊 14 塊就會得到一句指示, 而呢句指示就能夠指引我們去找出終極大佬 – Dragonfly 了 !

至於要如何破解, 我就不在此詳談了, 反正只要找對了 14 個字眼, 迷底自會被解開.

全程我們花了個多小時去找出答案, 說容易也不算, 卻頗有趣味, 玩玩無妨.

The Dragonfly Maze TripAdvisor Review :   https://en.tripadvisor.com.hk/Attraction_Review-g186283-d1788856-Reviews-Dragonfly_Maze-Bourton_on_the_Water_Cotswolds_England.html

 

下午時份, 我們要開車前往 B&B, 途經某個小山丘, 看到了山下的風景, 美 !!

 

是日我們入住的 B&B 在鄰近小鎮 Stow on the Wold 旁的小村 Maugersbury.

這裡的環境不錯, 很寧靜, 而且用走的去 Stow on the Wold 也不算遠.

B&B 本身的條件也不錯, 房間很乾淨, 很暖和, 還有小小的 TV.

可惜主人似乎有點老師性格, 總會在管這管那的, 令人有點壓力, 反而唔太 Relax 了.

 

Stow on the Wold 只要過了下午時間, 就會變得異常安靜.

街上遊人不算多, 而大部份商店都已經關門, 因此我們最多只可以在那 window shopping ~

 

在這裡, 可以找到 England’s Oldest Inn !  就係相中呢間 The Porch House 了.

今回我地無緣去試呢間的食品, 反而隔離間印度餐廳非常好意, 由坐低開始, 陸陸續續有食客進來, 也有本地人來買外賣, 非常忙碌.

呢間印度餐的份量唔小, 而且整體出品很美味, 特別係個 Briyani 真係大碟又好食哦 ~

 

 

日落前, 我們慢步回去, 經過了大片草原風景, 英國郊區果然不同凡响 ~

 

Day 2 的早上, 我們吃了一頓豐富的早餐 …

 

這天都上, 我們來到 Moreton-in-Marsh, 又一個位於 The Fosse Way 上的小鎮.

在這附近有一個 Batsford Arboretum, 可以直接開車去, 若由 Town 行去大約 3 公里左右, 慢慢行大半個鐘就到達, 沿途景色不錯架, 咪當晨運囉 !

Batsford Arboretum 內有一家 Garden Centre & Cafe, 露天茶座飲住咖啡嘆靚景 ~

 

朋友突然話, 一場來到, 不如去 Cotswold Falcony Centre 睇睇, 反正唔係太貴, 就齊齊去探下貓頭鷹啦 !!

11 點左右入場, 剛好是 Flying Display 開場, wow ! 趕得切見到貓頭鷹表演呀 !!!

個小朋友得意, 但貓頭鷹仲得意呀 ~~~

Cotswold Falcony Centre Webpage : http://www.cotswold-falconry.co.uk/

 

呢隻我唔記得左佢個名啦, 但係真係超級有型囉 !!

估佢唔到, 佢年紀唔大, 只係小朋友黎咋 ~

 

呢度真係好多貓頭鷹哦 …仲好鬼可愛添 ~ 好想抱佢地番屋企 !!

Snowy Owl 好多朋友一見到, 就大叫 Harry Potter, 但我覺得佢有點呆呆咁 ~

 

 

 

 

離開之時, 門口泊了大量古董車, 這是本地古董車車會的 Show Off 活動 ~

回 Town 本想食個午飯先回程番 Manchester, 結果還是選了 Cream Tea Set !!

 

 

回程時經過 Farm Shop, 買不到什麼, 卻遇上了兩隻小馬  …

 

將車隨意去, 結果開到了 The Peak District 去 …

駛經了 Hope Valley, 停在 Ladybower Reservoir 旁欣賞湖光山色, 再走了轉  The Snake Pass 回 Manchester.

英國的郊遊之旅正式結束 !

 

 

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: