UK : 2017 Manchester 的生活日常

 

Manchester, 當年離開英國前, 我就是生活在這個城市.

從此, 我每趟重回英國, 都會以這個地方作為落腳地, 我喜歡這裡的人, 也喜歡這個城市.

誰想到我剛離開不久, 這個地方就遭受到恐佈襲擊, 而且是以一個年青人為主的演唱會上, 實在令人心痛 ~

*********************

 話說當日由西班牙回英國, 我們在機場發生了完全没預料到的事 … … 我們竟然趕不上預訂的航班 !!!

當日我同朋友預早去到機場, 搞好晒 check in 仲過埋 security, 但千算萬算都估唔到會衰係 Passport Control 呢一關 !

那個早上同時有 4 班機飛去英國, 結果 4 班航機的乘客同時排 Passport Control, 再加上西班牙 Immigration service 的閒 hea 工作速度, 結果當我地成功去到閘口, 班機已經走左啦 !

據我估計, 那早上至少有 10% 的乘客會趕不上, Ryanair 當然啋你都傻, 關左閘仲預早 load 低晒行李, 連 staff 都唔留一個係度幫手呀 !

我地要自己搵方法離開禁區, 再去行李處搵番自己件行李, 同時盡快另訂回英國航班, 因為未來兩天 Ryanair 直飛英國大小 city 的航班全爆滿了.

我快手找到了最平的 Eurowing 航班, 缺點是要經 Hamburg 轉機. 結果本來 2 小時可以去到的, 我們搞出 6 個小時來, 仲要每人多蝕 125 eur, 我地笑說今回真係衰收尾了 !

 

回到英國已經是黃昏時間, 幸好之後的租車 及 酒店 check in 都很順利, 我們至少可以 Settled 下來.

若在英國旅行, 我除了住 B&B 以外, Premier Inn / Travelodge 都係我時常會幫襯的, 今回的 Premier Inn 唔錯, Twins room 竟然係 2 張 Double beds, 超好瞓 !

 

Nando’s 是一家國際連鎖食店, 也是我在英國頗喜愛幫襯的食店, 我番到英國第一件事就係想食呢間 !

英國超市有售這個品牌的調味粉, 用來醃雞 / 雞翼都簡單而美味, 煮出來都有幾分似原裝口味, 間中用來解解癮都不錯 ~

Nando’s Webpage : https://www.nandos.com/

 

Altrincham 一向是住在 South Manchester 的居民搵食之地, 以往我也沒少來這邊, 今回我就決定要在這區多試幾家餐廳.

Oxford Road Cafe 是這區最有名的一家 Cafe, 每回去都要等位, 不過這裡食品及咖啡的質素, 很值得那麼一等的 !

Oxford Road Cafe TripAdvisor Review : https://en.tripadvisor.com.hk/Restaurant_Review-g190739-d3958772-Reviews-Oxford_Road_Cafe-Altrincham_Trafford_Greater_Manchester_England.html

 

呢間 The Little Deli Company, 附近環境較優美, 咖啡也不錯, 不過早餐食品則相對較遜色 !

不是水準差, 而只是有比較而矣 ~

The Little Deli Company TripAdvisor Review : https://en.tripadvisor.com.hk/Restaurant_Review-g2142551-d7234535-Reviews-The_Little_Deli_Company-Hale_Greater_Manchester_England.html

 

來到 Manchester, 又怎可以不帶朋友來 Man U 主場呢 ~

我對足球真係興趣不大, 付款入場參觀就免了, 不過逛逛那間 Shop 倒還可以 !

 

離開英國前的那天, 閒來無事的我, 開著車來到 Dunham Massey.

這區除了風景優美, 仲估唔到會有咁多 Local Farms !

我一口氣走訪了三家 Farms, 賣的貨品皆是本地出品, 幫朋友買了手工果醬, 又跟專賣豬肉的 Farm House 老闆娘閒聊了一會.

最終決定回去 Altrincham 的 Tea Hive Cafe, 再吃一份短期內都不再吃到的 Cream Tea !!

上回到 Dunham Massey 的遊記 : http://traveling-fish.tixmart.org/2014/10/23/2014-uk-01/

Tea Hive Webpage : http://www.teahive.co.uk/

 

 

最後, 還有 Stockport, 一個平平無奇的 Suburb !

我想這地最有特色的建築物, 就是相中這座百年 Market Hall 了 !

 

 

最終, 我也只夠時間去一家老店, 幫襯了一份午餐  …

 

要離開的, 始終是要離開的 …

我就是由 Manchester 去 Paris 轉機再回港的, 没想到原來個天都唔想我走, 邊有咁啱得咁橋, 剛上機就下起大雪來, 當時都快要到五月了哦 ~

還好, 我們並没有等太久, 噴一噴野, 清一清雪, 我們便可以再次起飛 ~

來到這半年最後的一站, 英國之旅就算是完成了 !!

2 thoughts on “UK : 2017 Manchester 的生活日常

Leave a Reply

%d bloggers like this: