HK : 由灣仔環柏架山的 24 公里

 

由於呢個武漢肺炎散到全球都中招, 我地原定 4 月成行的尼泊爾之旅經已改期, 不過亦無阻我地的練山的意志. 這個星期玩 back to back training, Day 1 我地決定先來個長距離路線 !

早餐來到一家黃店 – 如意冰室私房菜, 早餐竟然有五大訴求餐, 食材都幾豐富架, 不過我怕食唔量就冇點啦, 朋友就試左, 幾吸引架 ~

如意冰室私房菜 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E5%A6%82%E6%84%8F%E5%86%B0%E5%AE%A4%E7%A7%81%E6%88%BF%E8%8F%9C-%E7%81%A3%E4%BB%94-%E6%B8%AF%E5%BC%8F-%E6%B5%B7%E9%AE%AE-r603628

 

我地由灣仔出發, 上山通到去寶雲道, 平走一段直至港安醫院, ,再接上黃泥涌峽道, 由陽明山莊開始行衛徑 2 段 …

 

衛徑 2 段上渣甸山 (Jardine’s Lookout) 呢條路, 係好多比賽必經之路, 相信大家應該唔會太陌生, 不過我多數係由渣甸山落陽明山莊多 ~

呢條路線一向有好風景, 今回也不例外 !

 

石礦場全景 !

 

平常我地會上畢拿山, 但今回我地改道左轉上小馬山 (Siu Ma Shan), 其實呢邊的風景都好開揚, 差不多將整個維港都看到了 !!

 

沿道下山到金督馳馬徑 …

 

在山道兜兜轉轉間, 經過了 2 處 戰時爐灶, 場面之壯觀, 可以想像到當時有幾大鑊飯 !

 

沿康柏郊遊徑行走好一陣子, 偶遇了季尾的吊鐘花 !

 

我地走左入去條古道小徑, 可以由鰂魚涌, 途經西灣河, 再去到柴灣, 好似走左次地鐵沿線咁 !

呢條小徑行起來都幾舒服, 唔算難行, 但較峽窄, 而小路最後可以通到大潭水塘 ~

 

來到大潭水塘, 我地並未即時離開去大風坳 (Quarry Pass), 反而去埋大潭主壩 & 大潭上水塘 (Tai Tam Upper Dam) 咁去呃下哩數 …

 

大潭水塘回到大風坳後, 沿柏架山道自然徑回到鰂魚涌, 全程 24 公里完成 !

 

晚飯係鰂魚涌的小店隨心, 吃的是星馬菜, 成班餓鬼咁殺入去, 點了一大堆菜式 …

食品質素不錯, 價錢都合理, 個海南雞、炒貴刁、鳯梨咕嚕肉 同 串燒都好好食呀 !

隨心 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E9%9A%A8%E5%BF%83-%E9%B0%82%E9%AD%9A%E6%B6%8C-%E9%A6%AC%E4%BE%86%E8%A5%BF%E4%BA%9E%E8%8F%9C-%E5%92%96%E5%96%B1-r447440

Leave a Reply

%d bloggers like this: