HK : 人在青山上 …

 

這個星期玩的 back to back training, Day 2 我地就決定要去上山啦 !

HK 有咁多個山, 最後我地晨早入屯門, 決定齊齊上青山 ~

上青山的頭段, 就要考大家上山夠唔夠氣, 頭段上樓梯, 後段半沙石路, 全程會直上 500m +, 大家唔常行山的話記得唔好去得咁盡啦 ~~

 

上到山頂會見到一座涼亭, 再落番少少有一個類似景觀台的地方, 就會望番落去青山腹地 …

 

青山頂的標高柱, 打卡位 !

 

繼續前行, 走在光禿禿的山脊之上 …

 

青山間中都有難度, 呢條落山道, 連高手都要坐住落黎 !

遠少少睇下有幾斜, 對鞋跣 D 都麻煩 …

 

今回我地偷懶唔走長線, 轉道番落良景就收工 …

上回勤力的, 可以行埋去良田坳峽谷, 再落白泥 !

HK : 甘甘地的靚景行 [青山 – 良田坳峽谷(大峽谷) – 白泥]

 

不過係收工之前, 請繼續走在光禿禿的山頭上吧 !

 

良田坳在望, 可以準備收工, 不過山下人山人海, 未落到底就已經要帶番口罩了 !

由良口坳快走下山, 無幾耐就係良景村了 ~

 

下左山, 我地去左屯門某黃店 cafe – 隠啡 !

嘆左杯唔錯的咖啡, 員工們也很幫忙安排, 抵佢地咁多人幫襯架 !

隱啡 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E9%9A%B1%E5%95%A1-%E5%B1%AF%E9%96%80-%E8%A5%BF%E5%BC%8F-r554299

Leave a Reply

%d bloggers like this: