HK : 針山與草山上的日落

 

呢期天氣悶熱, 太陽又猛烈, 連行山都得改去黃昏時間, 所以都會近近地去左後山逛逛.

呢個後山本身都幾好行, 大部份路段都係舖設好的, 而且標示都幾清晰架 ~

 

不過最正係可以好好練上落山, 全程 7 公里內皆是上下坡石級路, 加上人流唔算多, 行得到黎呢邊多數都係街坊黎 !

 

如果唔夠的話仲要可以通埋去城門水塘嗰邊, 一邊就係相中見到的針山, 另一邊就係通去大帽山的草山, 令我地隨時可以加操 !

 

某日閒來無事, 我地就趁著日落時份上埋草山, 欣賞左一個不錯的咸蛋黃 …

背景係城門水塘, 再加荃灣市區, 最勁係遠到港島都隱約可看到 !

 

這天的日落加雲層, 構成優美的風景, 正對面就是大帽山上的天氣雷達站 !

 

低越過雲層, 慢慢沉落下山的日落 …

 

這天的日落很美, 不枉我們登上了這個 532m ~

 

Magic hour 正在上演中 … …

 

太陽下山後, 月亮卻也出來了 !

 

上回係針山, 呢次我地去左草山 !

路程較為長一點點, 但冇上針山咁辛苦, 同樣都係可以睇到完美日落的地方 !

 

再上多一點, 視野再廣濶一點 !

 

時間剛剛好, 還可以在標高柱 (草山, 647m) 之處觀賞整個日落過程 …

 

又一個美麗的日落 ~~

 

月出回程, 時間剛剛好 ~~

Leave a Reply

%d bloggers like this: