HK : 再續迷水 @ 癩痢 & 橋咀背

 

久違了的勤力, 我地竟然連潛兩日, 卻偏偏選在最濁水之期間 … …

第一潛係癩痢, 是日堅係旺過旺角的癩痢呀 ~

呢一潛究竟有幾濁, 又有冇睇到 D 咩 ?! 我諗以下 5 張相解答晒了 !

水面大湧, 決定船尾直落 17m, 過左 10m 其實都開始乜都睇唔到, 落到 17m 直頭以為自己在夜潛囉, 水溫平均 25 度, 玩左 37 mins 左右, 剛好來到洞口, 那就先升回水面, 老遠咁 Fin 回船 ~

 

下午真係風起了, 大浪大湧的, 穩陣都係打道回橋咀背 !

第二潛, 最深都唔知點解會去左 10m, 26 度左右, 慢慢往岸邊潛去 …

埋尾玩到淺水珊瑚區, 水清多珊瑚又多魚, 那就讓 buddies 留低玩多陣先啦, 前前後後大約玩左 65 mins 先收工 ~

 

呢 d 水藻堆中, 總會蔵著各式各樣的魚類 …

呢條係沙鑽 ~

 

呢條魚當入左夜咁, 躲在沙堆中睡覺 ~

 

橋咀的老虎仔 !

 

呢條食用 size 的斑就躲在這絛車胎內 ~~

 

無意中偶遇了小墨 !

 

仲有活潑的細鱗 B ~

 

淺水珊瑚區都仲算幾清丫 ~

 

橋咀背的閒 hea 時光 … …

順便仲上埋個 #保護海洋  #保護珊瑚 的課程, 有得玩又有小禮物, 好嘢 ~~

 

回程, 經過了呢個島 !

下次可以試去 Kayak 的地方 ~~

 

潛完又有機會去飲杯野, 今回係西貢的 No Nationality ~

上回試左咖啡, 今次就試左甜品, 甜品係就係唔錯啦, 但轉個頭今次咖啡就失色不少 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: