HK : 錯過大藍水的兩潛 @ 火石 & 橋咀

 

明明一星期係大藍水, 點解到我地出就只有濁水架 ?!

雖然呢幾日又雷雨, 又湧浪咁, 但我地都係出左去火石, 今回我地又見到 “Basaltfoss” 了 ~

第一潛一跳就落左 10.4m, 凍凍的 24 度, 慢慢回升到 7m 左右, 能見度真係麻麻, 若穿入了水藻團之中就連嗰 2m visibility 都冇埋囉 !

結果潛到第 50 分鐘終於唔見左個 buddy, 咁就乾脆上番船收工 !

 

一落水就見到佢 : 火焰兔 !

結果就發生左公主怒摑黑刺事件, 震動全船 XD ~

 

水濁得只得要 Close up !

 

如若看著魚, 真係不止濛一點 !

 

樣子有點滑稽的 Moray !

 

工作中的醫生魚 !

 

追左佢都好一陣的 Cardinal Fish ~

 

潛完呢轉喺水面, 頂住大浪大湧住咁游番上船, 睇個 feel 應該湧上腦了, 上左船後做做下功課就成功瞓低左, 真係瞓著到架船番到第二潛點 : 橋咀, 先發現 buddies 們都在舺舨上屍橫遍野 …

 

回橋咀避一避風浪先 !

落深冇咩睇, 9.1m 好鬼凍, 得 24 度, 反而淺水多魚一點, 但都係玩到 53 mins 就唔玩了 ~

 

佢個樣好呆下…

 

牛鰍 2 號 ~

 

佢對牙都幾 sharp 下 !

 

明明影緊 Goby 架, 點知條紅腸衝埋黎, 企埋洞口之上, 結果條 Goby 就唔再出黎啦 !

 

不同樣的老虎, 橋咀何其多 !!

 

回西貢, 趕得切去 Little Cove Espresso 飲杯嘢先再回家 ~~

佢地呢個 Passion Fruit Raw cake 真係幾唔錯喎, 有驚喜呀 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: