2010 Department Christmas Party !!

 

咁多位 Blog 友, MERRY CHRISTMAS 呀 !!  Bumble 同 Chick 希望你地都有一個 Warm, Lovely Christmas 啦 !!!

繼月初的 Christmas Dinner, 前兩天我們在 Office 再舉行了一個 casual 點的 Christmas Party, 簡單點就是人人都帶點食物出席的大食會, Bumble 同 Chick 都受到同事們的邀請而出席, 當日小小的 office 容納了過 20 人, 好不熱鬧呀 ~

Party 未開始前, 影影我們的 office 內的簡單聖誕裝飾吧, 真的很簡單呢 … …  

 

Party 開始了, 不得不說, 我還是比較喜歡港式的大食會, 至少多點熱食 及 自家出品.

這班同事帶來的食品太多是從超市買回來即食品, 還要是凍冰冰的, 不是 cheese, dips, hommus, 就是 crisps, biscuits, bread stick, 好一點就有自家出品沙律, quiche, muffin 及 mince pie, 恕我還是愛我的熱辣辣炒飯 !! 

 

Bumble 都有份參加, 帶住頂聖誕鹿帽, 學人食埋一份 ! 佢到放工都仲唔放過我同事, 係要人 "背" 住佢喎 !! 

 

 

一年一度的指定聖誕項目 – secret santa !! 即係大家事前先抽了人名, 在 5 pounds 以內為這人買一份禮物, 預先放到聖誕樹下, 到這天由 Santa 代為送出, 當中無可避免是以無聊野居多, 不過亦有人頗花心思, 結果卻是令人捧腹大笑的 !!  

好啦, 聖誕節我將會在 London 渡過, 所以 Blog 又會停止更新幾天, 那麼聖誕後再見了 !!  

 

 

27 thoughts on “2010 Department Christmas Party !!

    1. ~ 魚 ~ Post author

      唔好誤會呀, 我唔係醫生呀, 雖然都係醫院做, 但有醫院有好多其他員工的.
      ps 我都唔係護士 !

    1. ~ 魚 ~ Post author

      裙 ? 佢地係我同事黎架, 我地只有上半身制服.
      不過英國係仲有護士著裙的 (唔多), 只有 icu 先著 scrubs.

Leave a Reply

%d bloggers like this: