The Isle of Anglesey – Day 3 : Port Almwch, Port Eilian, Llynnon Windmill & Hooton Farm

 

Day 3, 是天氣最差的一天, 整個早上雨下過不停, 而且還越下越大.

我們在 B&B 收拾好, 便跟 Laura 一家四口道別, 不急於回家的我們, 決定開車到海邊玩遊車河. 首站是北面的 Port Almwch, 一個以出口 copper 到世界各地而聞名的小鎮, 而相中的這個平靜的港口, 在 19 世紀時代, 是一個繁華而密集的採礦工場, 每天停泊著大量巨型貨船, 填滿了礦物便直接運往世界各地, 相四的圖片便顯示了當時的熱鬧情況.  

隨著礦場中的礦物耗盡, 如今這個港口已經變回一個平凡小鎮, 而港口的歷史建議物亦慢慢被抹去, 只餘下少量遺跡, 留意相八中山上的粉紅圓筒, 那以往便是一個 Windmills, 而港口的數道石牆便是以往的 warehouse.

大家若有時間, 不妨到這兒的 visitor centre 參觀一下, 內有好些本地歷史展品 及 圖片供大家參閱.

 

 

 

沿海邊繼續進發, 來到 Port Eilian. 這裡只有一個隱蔽的沙灘, 是本地人的 Secret Bay, 順道還可以看到那可遠觀而不可及的 Port Lynas Lighthouse, 哈哈 ! 又不是真的没路通往到燈塔, 只是我們没有到那邊而已 ~ 

 

 

是不是覺得天氣忽然變好了 ?! 錯了, 以下有些相片是 Day 2 駛經時拍下的, 當時由於時間尚早, Llynnon Windmill 還未開放給人參觀, 那我們只在門外拍了數張照片便離開了, 原想 Day 3 再去參觀, 怎料天氣實在太差了, 跟本不能在室外逗留太久, 匆匆到訪了 Windmill shop 便離開了, 就連附近的遺跡都看不到了.

這裡必定要一到, 這是全島以及全 Wales 僅有的 Working Windmill, 建於 1775 年, 而其 tea house 還是用上這個 windmill 出產的穀物, 自家焗製出不同的糕點, 有機會要去品嚐一下.  

 

 

 

回程最後一站, 我們到了 Hooton Farm 的 Farm shop 走走, 卻是好是 lunch time, 不用多想, 就在此吃一頓最地道的午餐吧 !

這裡的 Cafe 很不錯, 全是自家出品, 份量有限, 當日賣光便從黑板上劃去, 最重要是份量足而價錢相宜, 因此見到不少本地人都到此吃午飯, 非常的熱鬧.

我們點了 Carrots & lentils soup, Homemade pork & apple burger,  Beef lasagna & Chicken pie, 熱辣辣的很飽肚, 真不禁想問句, 小小的 Farm 都可以弄出如此價廉物美的食品, 何以醫院 Canteen 的食品怎煮都是難吃的呢 !!??

飯後, 我們再到 Shop 那邊買上一些本地自家出品, 才滿足地回家 ~

Hooton's Farm Shop Website : http://www.hootonshomegrown.com/ 

 

18 thoughts on “The Isle of Anglesey – Day 3 : Port Almwch, Port Eilian, Llynnon Windmill & Hooton Farm

  1. 白羊

    我現在已經在Windermere 了,英國真的好凍呀,在York 又風又雨,在於Edinburgh 更褸不離身! 怎麼攪凍得那麼緊要!
    但是只要出太陽,一切就好!
    還有,很多地方都沒有wifi 哩!

    1. ~ 魚 ~ Post author

      哎呀, 其實都未算係很凍了, 都叫有 10 零度丫. 不過今年怪怪的, 先黎個熱死人的四月, 六月卻打回頭, 上星期 Snowdon 仲落雪添 ~~
      未來幾日天氣都有點不穩定, 不過到你番到 London 應該會好多了.

  2. 白羊

    難怪曾經有人說英國天氣像女人心情! =)
    不過,無論天氣怎樣不好,但風景都好靚!我好喜歡 York, lake district 也不錯。一會出去年Keswick,回來再說~~

  3. 白羊

    湖區真是一個不錯的地方,但天氣太差了。昨天又凍又濕,今天也差不多,好彩我有羊毛底衫!=P
    Ambleside 今天有游泳比賽,好想去看看,那麼凍,像游冬泳似的,英國人真得!

    1. ~ 魚 ~ Post author

      其實真係未係好凍, 都有 14/5 度, Haha, 不過這只係香港氣溫的一半, 又唔怪得你覺凍了.
      那邊的湖水很冷的, 即使 summer 都係.
      你幾時開始南下呀 ?!

    1. ~ 魚 ~ Post author

      哈哈, 你好搞笑呀, 同埋好驚呀, 我今日剛剛就想拍一下四葉, 你就出句咁的留言 !

  4. 白羊

    明天開始南下喇!
    今日凍死人呀~~~ 尤其在於Buttermere,但去程條路好特別。
    不過,英國的路很窄又多彎又起伏,真不大習慣,但可以隨意泊車就非常好!

    1. ~ 魚 ~ Post author

      你係湖區走的係山道黎架, 即使係 A 路都係九曲十三灣架, 出左郊區就唔係咁架啦. 仲有睇清楚泊車牌喎, 郊區有 d 停車場都要收錢架 (通常係行山起步點), 尤其湖區的 town 仔就要睇清楚先好停車, 不過如果出到去郊區, 就真係可以隨時停埋一邊拍照.

      你有冇走齊我講的幾個 pass 呀 ?! Buttermere 條路我估係其中一個, 係咪上落山好刺激呢, 個邊風景很美 !

      南下會去邊呢 ?! Cotswold ?

  5. 白羊

    我已經去完Cotswold 了,現在在 Bath。我覺得 Cotswold 較湖區好,起碼陽光普照,和暖一些!
    一去到底Bath 又落雨喇~~~ =[
    明天還車落倫敦了,在英國租車我覺得好貴,尤其油費。不過,幾刺激好玩!

    1. ~ 魚 ~ Post author

      租車貴又真係唔算喎, 尤其租上以星期計, 都算可以, 油費高我真係好認同, 尤其佢個個星期都會加o個下先激氣嘛.

      你回到 London 未呢 ?!

  6. 白羊

    回到London 了,行了兩日街,看了兩套Musical, 好滿足,又好累呀!
    不過,倫敦天氣也不好,仍是要外套頸巾不離身,攪咩?!

    1. ~ 魚 ~ Post author

      嘩 ! 兩套 musical 咁好 ?! 邊兩套呀 ?!
      天氣嘛, 我都知今個 summer 似乎唔係太好了 … … 唉… 有時黎英國旅行, 最估唔到就係天氣了.

  7. 白羊

    Phantom 及其續集 Love Never Dies, Phantom 已經第三次看了,但劇情有少少不同,我鍾意之前版本。這次在 Leicester Square 買票,都要24磅一張,一 D 都唔平!!
    我真覺得英國物價指數頗高 (包括稅),如果不用One day Oyster Card,underground 單程一區都要4磅!! 難道英國福利真的好好?

    1. ~ 魚 ~ Post author

      24 pounds 其實都算平了, 英國生活真係好貴, 今年的通漲仲升得好快添, London 就更什, 所以我一直避開唔搵 London 的工. 我都唔知會捱到幾耐架, 分分鐘又出走去第二度做野.

Leave a Reply

%d bloggers like this: