2013 芬蘭生日追光之旅 – Part 6 遠走千里, 只為這片光 !

 

我想這篇 … 我是不用去怎麼介紹, 也不用寫太多的文字了 ?!  就只讓大家好好的去感受吧 ~

當日影到北極光的過程 :

吃完晚飯, 回房坐了一下, 望見那又圓又大的月亮剛升起, 既然没事可做, 那不如出去拍下月亮吧 !?

走出酒店不遠, 我就在湖邊碼頭上, 單用肉眼看到天邊一道灰白色的雲帶, 一線橫越整片天空, 尤如一道没色的彩虹,  我當時尚未意識到驚喜快要出現了.

Set 好腳架, 調較好相機, 試對著月亮來曝光. 原本只用來試機的一張,  出來卻是以下這景況 …

原來 … 那道灰白色的雲帶, 已經是北極光來的了 !!!

那一刻的感受, 我就是驚喜加興奮, 開心得已經講不出什麼, 就想再多看一下.

怎料, 更精彩的就在眼前出現 !!

那道雲帶的顏色開始變深色, 綠色漸顯現, 還開始在天空中舞動著 … …


 

這幕精彩的演出, 大約歷時 10 多分鐘左右, 當時全湖邊只有我一個, 我忍不住放聲興奮大叫 ~~~

這一幕至今還在我的腦海中定時重播, 超級震撼.

試想像一下, 在漫天星光的天空中 (這片天空的星星, 多得數不完) , 一絲絲綠光在當中舞動著, 變幻著, 有點神秘莫測, 卻又美麗而虛幻 !

 

北極光出現之時間不長, 於結束的那一瞬, 整個空間尤如回歸平淡.

經過了我數日的觀察, 應該没有一個網頁可以準確預測得到北極光會何時出現, 也没有人保證來這可以定必看到, 更不會知道將之何種姿態出現於人前.

北極光所以吸引, 應該是那種即興發現的驚喜, 以及那變化多端之舞動 !

 

我參考了好些極光預測網頁, 不過勸大家參考一下就好了, 基本上没太大的用處.

Geophysical Institute Aurora Forecast : http://www.gi.alaska.edu/AuroraForecast

Auroras Now ! : http://aurora.fmi.fi/public_service/

 

反而, 這個最有用 – Inari 的每小時天氣預告. 因為只要一多雲, 就多數看不到北極光, 而這天氣預告對未來幾小時的預報確實頗準確 !

http://www.yr.no/place/Finland/Laponia/Inari~656659/

 

很多人說, 有月亮便看不到北極光, 事實上是不相關的.

北極光多於北方天空出現, 弱一點會近地平線, 強一點則甚至於頭頂上出現.

相反, 月亮在另一方, 所以兩者是可以並存的.

如果我的鏡頭再濶點, 以下這相應該會更美吧 ?!

P.S. 以上相片看到那一點點的, 不是 Noise 來的呀 ! 那全都是星星的光芒 ~~

26 thoughts on “2013 芬蘭生日追光之旅 – Part 6 遠走千里, 只為這片光 !

    1. ~ 魚 ~ Post author

      我就著了打底, 一件普通衫, 一件毛衣外套 再加羽絨, 衫反而唔係問題, 因為可以加加減減, 腳先係問題, 我著左一對羊毛襪 再 加 fleece 襪 再著雪 boots.
      記得要有帽 (蓋耳仔) 同手套, 最好有埋頸套 (or 頸巾).

  1. Mavis

    ^^謝謝你!
    我琴晚明明打咗仲想問用單反影北極光有咩技巧不過出唔到。唔知可唔可以教我呢?

    1. ~ 魚 ~ Post author

      其實我都唔識用咩技巧, 你最好有腳架, 推大 ISO 及光圈, 曝光時間要自己試.
      我部機好舊, ISO 只到 3200, 而家 D 新機可以高好多.

    1. ~ 魚 ~ Post author

      有帶手機, 但冇問題喎, 我放內袋.
      相機都冇問題, 但小心拍北極光時電會較快用光, 因為係咁曝光 ~

  2. Mavis

    ~魚~
    我在Inari now, 琴晚六點睇到勁微弱嘅極光! 訓前無就無再捕! 點知今日老板話零晨一兩點有喎!仲好大條添! 激氣! 明早要離開喇!

    1. ~ 魚 ~ Post author

      加油呀 ! 如果聽日就要走, 那今晚捕長一點時間吧 !
      北極光就是如此可遇不可求, 我祝你可以見到精彩的一幕 !

    1. ~ 魚 ~ Post author

      哎呀 ! 咁點算呀 ? 你幾時回程呀 ?!
      唔好唔開心, 有時候反而給你多一個出走的理由 !

  3. Mavis

    ~魚~
    已經走咗喇! 最後尾果晚去咗冰酒店食飯同睇極光! 但又係多雲落雪! 仲要比較大雪添! 諗住無希望

  4. Mavis

    我打咗好多字, 好似出唔晒!
    續: 點知過咗一陣出去望, 雲與雲之間又滲咗幾秒極光喎!真係好驚喜, 都好滿足喇! 希望十年後再去啦!到時又要重溫你的blog了^^

    1. ~ 魚 ~ Post author

      恭喜晒你呀 !! 睇到那刻一定很開心興奮吧!
      十年後再去, 那時候希望我還在繼續寫這個旅遊 Blog 吧 !
      你有空記得來探下我呀 !

  5. Mavis

    係呀!真係跳咗一下雪地^o^
    一定要繼續寫呀!可以幫到好多人^^
    多謝您~魚~
    我現在喺瑞士繼續旅程呀!再見^^

Leave a Reply

%d bloggers like this: