2013 非洲肯雅尋”物”記 – Day 9 Part 3 Hea 在 Elsamere Conservation Centre

 

另人意想不到的, 我們這天竟然吃了兩頓午飯 !

雖然我們已在車上吃過了 packed lunchbox, 不過當見到 Elsamere Conservation Centre 方面為我們準備的豐富午餐, 我地又唔客氣啦 ~~~

沙律超鮮甜爽脆, 蛋餅也好吃, 還有惹味印度咖喱, 仲有甜品添 … … 太豐富, 太美味了  !!!

看過上一篇的相片, 也見識過庭園風景之優美, 而我們就圍坐在戶外, 享用著我們的大餐, 感覺超幸福的.

 

記得我提及過, Elsamere Conservation Centre 很融入大自然的, 因此很多野生動物會來訪 !

正在戶外吃午飯的我們, 突然發現到在樹上的一群 Black & White Colobus !

大家睇下, 隻衰野幾嘆丫, 瞓左係度晒太陽, 得閒就八八卦卦咁望下我地, 又要伸下隻腳仔出黎, 好鬼精靈架 ~~

 

係呢度, 小鳥們都好活躍, 仲成日見到佢地係草地上覓食添 ~~

 

轉個頭, 又有隻 B&W Colobus 坐係屋頂 !

睇下佢幾搞笑, 要伸直對腳仔黎坐, 幾似一個小人仔呀 ~

 

是日整個下午, 我們都 Hea 在 Elsamere Conservation Centre 之內.

前文也提及過, Born Free 的主角是確有其人, 也曾在這裡生活過. Centre 內就有一間小型 Museum, 內裡展出不少當年的生活物品.

 

再黎動作多多的小鳥一隻 !

 

Lake Naivasha 之湖畔, 一片平靜, 一片寧靜 … …

 

有趣的植物.

相二中那一棵樹, 足以列入作十大酷刑之刑具 !!

 

是誰偷偷留下了腳印 ?! ?!

 

有趣的展館, 貪玩的一群 … …

這裡展出的, 全都是野生動物的頭骨, 以河馬的最為恐怖  !!

 

肯雅的 Tortoise, 很害羞, 很  gentle 的動物.

只要抱著牠在手, 就唔洗旨意牠會爬出來, 跟大家打招呼 !

最好, 還是讓牠回到草地上, 再到旁邊靜靜地觀察牠吧 ~

 

轉眼間, 太陽要下山了, 吃的時間又來了, 萬歲 !!

晚飯在室內客廳進行, 感覺上很英式的一頓飯 ~~

 

 

食品種類豐富, 食物質素又再次勝出, 是美味一頓晚飯.

在這個旅程中, 基本上吃的真是好得没話說, 没有一頓是吃不飽, 也没有一頓我們要投訴的 !!

最重要是食品很 Balanced, 蔬菜水果很充足, 肉類不會過多, 很欣賞這一點 (又來職業病了 …) ~~~

下回, 我又無啦啦跟人去拍雀鳥了.

2 thoughts on “2013 非洲肯雅尋”物”記 – Day 9 Part 3 Hea 在 Elsamere Conservation Centre

  1. Gael

    湖邊的風景真不錯,咁有冇去泛舟湖上呢?
    有時食物真的不用太花巧,夠Balanced已很不錯了

    1. ~ 魚 ~ Post author

      遊湖咁梗係有啦 !! 再等多一篇有分享 ~~
      我都贊同食野有時好味就可以, 唔洗太花巧 ~~

Leave a Reply

%d bloggers like this: