HK : 1600 Pandas World Tour in Hong Kong @ PMQ

 

呢 1600 隻熊貓, 最近成為 HK 的熱門拍照題材 !!

之前的熊貓快閃我無緣參與 (其實我唔明白為何要快閃, 基本上大部份市民都睇唔到的, 不過仍然欣賞這班於幕後努力的義工 !), 如今牠們終於落座中環 PMQ, 我才有機會一睹牠們的真身.

位於中環的PMQ, 其實算是靠近上環多一點, 前身為 “荷李活道已婚警察宿舍”, 大樓經過活化以後, 成為了一個供藝術創作家們開店的地方, 而且這裡定期會舉行一個本地市集, 我倒有興趣下回再來逛逛 ~

當然, 最可以為這座大樓於 HK 打響名堂, 應該就是這 1600 隻熊貓了 !

PMQ Webpage : http://www.pmq.org.hk/

 

我們閒日下班後前往會場的, 大約 6:30 pm 左右, 意料之外的没有人排隊, 因此我們即使有預約入場卷, 也用不著 !

步入了會場, 放眼看到的, 都是熊貓 : 正面, 側面, 大頭, 全身, 連背面都出現了 ~

 

 

各位, 請不要只顧著影相, 1600 隻熊貓的真正意義, 大家又知道多少嘛 ?!

事實上, 1600 代表著這個世界上野生熊貓的僅存數量, 亦代表牠們正面臨著絕種的危機.

不過值得反思的是, 熊貓的保育工作已運作多年, 為何數量仍然未能保持 ?!  是因為熊貓真的那麼不濟, 敵不過被自然淘汰, 還是一向以來的保育方針根本不行, 又或是某國蓄意而為, 物以旱為貴 ?!

 

步進了 1600 熊貓展區, 我們所見到的, 不是人, 便是熊貓 !

人潮真的不算多, 我們得以成功走到前排影影相 ~

 

大大小小的熊貓盡在眼前, 各式造型真的很可愛喎 ~

 

之前提及過, PMQ 內有多家自家藝術小店, 這一回他們也有合作, 一同推出好些自家品牌熊貓產品.

由於是日時間不多, 我們只匆匆逛了數家小店, 看來待熊貓熱潮減退過後, 我會再來這裡一趟了.

 

上了四樓 !

 

各樓層都可以找到特別版熊貓, 我找到三隻咋  !

 

由四樓往下望去 … … 好多黑白點點呀 !

這是於一樓拍的 ~~

 

場內設有多個 Stamps, 小朋友們可以買張小地圖來邊行邊儲印仔, 我這個大朋友嘛, 就齋影唔儲了.

途中, 我見到一位妹妹好俾心機咁為自己本簿仔打印, 咁就叫佢借我影張相啦, 佢又好好咁俾我影喎 !

最後我貪玩地同妹妹講 : “咦 … 你印得咁好, 不如幫我印個係手背上丫 ?!”, 妹妹聽完呆左幾秒, 但都係乖乖咁幫我隻手打左個印, 不過印仔唔係太上色, 點都好, 多謝這位妹妹了 ~

 

繼續的熊貓處處 … … 還真係總有一隻係左近呀 !

 

 

 

會場設有熊貓抱抱區, 不過設於室外, 當日真係熱到傻, 仲要排晒隊 … …

我都係影左張外圍相片就算, 要咁等法, 寧願同朋友們去吃晩飯好過啦.

PMQ, 我會再回來的 !!

4 thoughts on “HK : 1600 Pandas World Tour in Hong Kong @ PMQ

Leave a Reply

%d bloggers like this: