HK : 2018 塱原收成節 @ 上水塱原

 

話說 2017  年的最後一個戶外活動, 就是到塱原幫手做義工, 這天就是一年一度的塱原收成節.

這個活動原本應該已經完成, 無奈剛剛的 weekend 天氣欠佳, 主辦單位唯有將活動取消, 據說將會擇日再舉行.

之前兩年也有出席過, 跟大家分享一下 ~

HK : 2016 塱原收成節

HK : 2015 塱原收成節

 

是日晨早就入左去塱原幫手, 得到美好的晨光好風景, 來到這個地方, 總係可以令我感到舒服同放鬆 …

 

本年度以 “保育瀕危禾花雀” 為主題 , 希望提高大眾對禾花雀的認識.

這種雀鳥由於內地過度捕獵作野味食用, 現已經被列為 “極度瀕危” 的物種 !

主辦大會希望透過教育下一代, 提倡大眾要保護這快要絕種的禾花雀 !!

 

 

活動未開始之前, 我們走到去旁邊, 由婆婆打理的農田八卦 (打擾) 一番 !

呢度種的菜真係好鬼靚,  只係睇都已經好令人開心, 買埋番屋企煮黎食就仲正啦 ~

相中咁多隻菜, 大家又可以認得出幾多款呢 ?!

(呢個問題好白痴 ?! 我可以話俾大家聽, 好多年輕人都認唔到出黎 !!)

 

 

是日天氣良好, 而且頗為炎熱, 一點點冬天的感覺也没有 !

各大攤為正在努力準備中 … … 每一年這個收成節的活動都係咁豐富架喎 ~

 

 

田園料理這一個部份, 也正在準備食材中 …

本年食品有 : 米 pizza 及 烤飯團 ~

 

 

 

這些蔬菜是義工們的午餐一部份, 柴火烤出來的, 都真係幾好味架 !

 

義工們各有分工 …

 

 

這個今年才設立的 “禾花雀造型大賽” , 小朋友們的造型都很可愛哦 !

 

 

努力了一天, 活動完結前去拍下照片, 相中這一片綠真的非常美 !!

真心希望香港人都會懂得珍惜這一片土地 ~

 

這天的收穫, 為同事們買了生態米 ;

自己又買了一大紮西洋菜, 分別用來煲了兩回湯, 又用來打邊爐, 本地菜真係又甜又好味 ~

好 ! 廣告賣完啦, 大家若想來年參加塱原收成節, 那就記得多去長春社的網頁留意下啦 !!

長春社 : www.cahk.org.hk

2 thoughts on “HK : 2018 塱原收成節 @ 上水塱原

Leave a Reply

%d bloggers like this: