HK : 夜遊大館 @ 中環

 

難得出了一趟中環, 就跟表妹跑去試一下本年才由美國抵港的 Burger 店 – Shake Shack !

一口氣點了餐廳主打的 Shack Burger & Shroom Burger, 配一份都真係炸得剛剛好的薯條, 我仲要點埋 HK 本地特有的 Milk Tea Shake, 但點都唔夠餐廳那招牌 Shack Attack 咁震撼, 可以令我們即場傻了眼 …

呢杯 Shack Attack 仲有冇再杰 D 呀 ?!  點解我會咁衝動去點左 Double portion 架 !!?? 點解杯野食極都唔完架 ?! 點解可以飽到咁呀 ?!

Shake Shack Openrice Review:https://www.openrice.com/en/hongkong/r-shake-shack-central-american-hamburger-r568104

 

我們原本無打算去大館 (前身為中區警署建築群), 卻於路過中環行人天橋時, 留意到大館於晚上仍在運作中, 而且不用排隊, 那我們決定要進去夜遊一番了 ~

奇怪, 我明明曾參觀過這座中區警署建築群 而且是在大樓重修前所進行的, 我卻怎麼都找不到那一次拍下的大堆相片, 而究竟是那一年我也不太肯定了 … 是有點可惜呢, 還以為可以同大家分享一下舊樓的面貎 ~

晚上的大館, 都真係幾搶眼架 ~

中區警署建築群網頁 : https://www.taikwun.hk/zh/member/login

 

我們先去監獄那邊, 有點幸運, 展覽部份仍然可以參觀到 !

原來當年入獄的過程中, 是要包括洗澡的呢, 為的就是防止病菌之傳播 …

 

監獄廣場, 不時見到大量空的木椅, 讓遊人們可以隨意坐坐  …

 

E Hall 這座監獄已經被改建, 大樓內可以找到一家 Pub, 燈光帶點迷幻, 卻也不失是個飲野的特別地方, 就差在不知其定價有多高 ~

 

建築群的一角 … 殮房就只有相中這麼一點空間 …

 

仍然被保留下來的監倉 …

 

令人懷念的英式建築 … 呢幾座係獄長大樓 & 法院大樓, 因此 style 係唔同 D ~

 

呢座原為警察總部大樓, 大樓內部裝修超靚, 現在部份變身成為展覽館 ~

 

營房大樓是拍照的好地方 …

頂層設有餐廳, 不過聞說大館內的餐廳, 整體定價都有點貴 …

 

檢閱廣場的芒果樹被保留下來 ~

 

大館的夜景非常不錯, 期待某天來參加一次導賞團, 以認識更多大館的歷史 …

Leave a Reply

%d bloggers like this: