HK : 係囉, 收米囉 ! @ 上水塱原

 

夏天收米的時間又到了, 塱原又再次被染成了金黃色 ~

我都真係幾鍾意間唔中就入下黎, 呢度係一個逃離市區的好地方 !

 

夏天當造水果很多 …

先見到大大個大樹菠蘿, 龍眼 同 秋葵 !

 

蓮花 & 蓮蓬, 而蓮蓬被取出蓮子後, 仍然可以曬乾沖水飲, 聽聞可以清熱下火 …

 

一大片米田就在眼前 !

其實我都黎左好幾年, 但依然覺得呢度好靚 ~

 

黎啦, 開工啦 ~

明明這朝下了場大雨, 一心以為會濕住開工, 結果係就係全身濕透, 但係因為太陽猛烈下而令自己的汗打濕 … 彎腰下田收米, 只要唔洗 10 分鐘, 保證會出到一身汗, 好過去 gym 呀 ~

我亦習慣赤腳下田, 敷了一腳泥 mask, 同小昆蟲們近距離接觸 !

 

回到中心, 剛好在曬米 ~

 

塱原也是買新鮮蔬菜的好地方 !

有記農場, 主售本地自家蔬菜, 我間中都會幫襯佢地宅配服務 !

呢日人在現場, 梗係順道買埋菜, 通菜夠鮮嫩, 青瓜爽脆, 仲有相中那附近的未熟青色檸檬, 味帶苦澀, 識合加蜜糖 . 冰糖沖水來飲 ~

 

離開上水前, 先去榮昌茶座醫醫肚, 點來招牌洋蒽豬扒飯, 真係一個人可以食晒成碟飯架 !

2 thoughts on “HK : 係囉, 收米囉 ! @ 上水塱原

Leave a Reply

%d bloggers like this: