HK : 夜遊大埔滘松仔園尋螢火蟲

 

早就聽說過 HK 有好幾地方可以見到螢火蟲, 而大埔滘自然教育徑內的松仔園就係其中一個.

這日黃昏大約下午 6 時多來到松仔園停車場, 已見到 2 大架旅遊巴停泊在這裡, 原來係 2 個大螢火蟲團黎左, 都諗住都會在路上遇到好多人架啦, 點知原來都唔係喎 !!

 

由於有朋友黎過, 我們大約知道路線同主要地點, 因此趁著天還未黑透, 我們早點漫步而行, 主要都在溪邊 / 潭邊徘徊, 其實松仔園是我小時候的樂園, 我的野可能就是在這裡培養出來的 ~

 

這道橋有點陰森, 有聽過洪水橋的故事嗎 ? 會是在這裡發生的嗎 ?

 

在紅 / 藍線的某處, 我們逗留了接近個多小時, 因為在這裡可以見到勁多螢火蟲, 真係比預期中要多呢 ~

即使我只有手機, 没有長曝光模式, 還是可以拍到了照片及 Video !

(特別鳴謝 Ada 借出其作品 !  樹林中的螢光 ~)

 

 

HK 其中一個螢火蟲品種, 就係相中呢隻蟲蟲, 大家係咪夢想即場幻滅呢 ?!

 

其實黑暗的叢林中, 還可以找到很多其他動物, Night Safari 都幾好玩架, 有時間可以帶支頭燈, 最好包左紅色玻璃紙, 再慢慢沿步道尋找一下啦 ~

下回等我帶埋部大機去影下相先 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: