HK : 風和日麗下潛癩痢背。火石夜潛後的狂風雷暴

 

是日出潛, 係出海前吃了一頓悠閒午餐 ……

呢間 #2084 主打素食,我地一口氣點左幾款菜式齊齊 share,呢度個 Peking Tacos 好有驚喜,估唔到菇都可以煮得咁有趣 ! 主菜嘅 Burger 都幾唔錯的,但相中的 Rajasthani Sausage Curry 的味道更為出色呀 ! 真心推介 !!

2084 Openrice Review : https://www.openrice.com/en/hongkong/r-twenty-eighty-four-sai-kung-international-meatless-menu-r661968

 

我們的第一潛, 又一個很不一樣的潛點 : 癩痢背 !

呢個潛點未落唔知有幾好, 落左就發現這個水下世界很有特色, 地勢高低起伏又多峽縫, 是個很有趣味的潛點 !

這個潛玩了 57 mins, 最深也只到達 10.3 m, 平均係 6m 左右游走, 能見度不高, 大約 3 – 4 m 左右, 水溫是個很和暖的 27 度  ~~

 

剛下水就見到呢條花梅頭了, 唔驚人架喎, 影左好耐都唔走喎 !

話說呢一潛, 我終於見到大家說的吊 (魚黎架, 唔係粗口呀 !), 可惜明明在眼前閃過, 卻因我將相機的 ISO set 錯了, 結果嘛 … … 鬆郁濛都齊了 !

 

水中可愛搞笑系列 : Puffers & 兔兔 !

 

仲有小魚 – 三點白、藍魔 & 醫生魚 BB ~~

 

 

Moray & 沙鯭 !

 

第二潛來到火石, 在閃著雷電的天空下, 我們逐一跳入大海中 …

這一潛仲要再暖和一點, 28 度水溫, 潛在 6m 水中玩了 63 分鐘, 最深也不過 10m, 直到潛到在水中也聽到雷聲, 我們也順勢升水了 ~~

 

夜晚總會見到很多小魚們 …

 

晚上的小丑魚似乎比較溫和, 大多躱在珊瑚中, 跟白天的兇模樣, 完全是兩回事 !

 

紅噹噹又胖乎乎的將軍甲, 一共有 2 條的 !

 

呢條係黑眉蝶哦 !

 

嘩 ! 佢個咀得意到好似貼上去咁假呀 !!

我好似係第一次見佢呀, 而且佢身上的梅花 pattern 好正哦 ~~

 

又有在守護著旦旦的小丑, 堆蛋已經見到很多對眼仔了 !!

 

無意中遇到的八爪魚, 大大隻但又唔驚人, 同我地玩左好鬼耐 !

 

我們在遠處傳來的雷聲中上水, 當時尚且風平浪靜, 但突然之間風起了, 接著就是傾盤大雨, 帶著密密麻麻的隆隆雷聲, 而且次次打雷就落在就近, 現場非常震撼的 !!

據聞那個時段一共閃了 2000 多次閃電, 很誇張的吧 !?

 

回到西頁, 剛走過那花園, 突然留意到花圃上立了一隻牛, 情景怪異, 害我還以為是什麼新雕像呢 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: