Shetland Trip Day 3 @ Noss – Part 3 (with video)

到呢一邊呢, 係另一種雀的地盆 : Gannets. 如果之前見到成個 cliff 都係雀已經叫多, 咁呢個 area 就真係超勁多 !! 唔止 cliff, 連天空啦, 海面啦 都係佢地的地方 !! 而且呢度仲好鬼嘈, 唔信可以睇下 Video (雖然收音麻麻地 !), 我仲要特登帶番頂帽以防空襲擊中 ~

呢一帶的 Cliff 係最多雀鳥居住的 ~ 真係好壯觀架 !!

 

 

你冇眼花 or 個 mon 唔係污糟, 海上所有黑點都雀黎架 !! 好多呀 ~

 

Gannets : 係咪好靚呢佢地, 特別係後腦的淺金色, 好似噴上去架 ! 佢地仲畫左眼線添呀 !

 

video : 音質雖然唔好, 但都聽到好嘈的雀叫. 而且你會見到佢地飛黎飛, 多到好似烏蠅咁!

Leave a Reply

%d bloggers like this: