New Zealand Trip Day 13 @ Rotorau – Part 2 Waimangu Volcanic Valley

走完了 Wai-O-Tapu Thermal Wonderland, 還未滿足的我就開車到另一個地熱公園 – Waimangu Volcanic Valley !!

 

呢一個地熱谷的形成, 始於一次大型火山爆發之後, 其後自然地建立成獨特生態環境, 有山有水有森林仲有不同 wildlifes, 比起 Wai-O-Tapu 又是另一種風景, 如果不是間中於樹林間見到絲絲白煙, 又傳來陣陣硫磺味, 我差點以為自己係 rainforest !

公園起點位於山頂, 所以要先走一段下坡路, 同時可以望到山谷中的大小不同 Craters & Lakes ! 我又再次試試將我所拍的相片, 再配上 Guide map 提供的名字 ! 

 

Southern Crater – Crater 本身有 50m 深, 但只裝了 2m 深的雨水, 這個雨池水叫 Emerald Pool, 當然是凍水池來的 ! 上面有一層水藻, 就係佢地品種 or 數量的改變, 令到池水的顏色亦因此改變 ~

 

Echo Crater & Frying Pan Lake – guide book 上所寫, 唔好俾水面上的水氣誤導, 以為水溫好高, 其實只係不同化學物質構成的假象 !

 

熱辣辣的 Hot Springs Creek & Springs – 唔同 chemicals 構成唔同的顏色, 個 patten 都唔錯丫 !

 

會發放熱氣的河流, 最奇怪係中間竟然有一棵樹 ?!

 

Crytals – 礦物質形成的結晶, 但要於適當的條件下才可以結成, 而且非常脆弱, 好容易被破壞 !

 

Inferno Crater Lake – 我最喜愛呢個湖 ! 好靚的藍色湖水 配上 白色的沙石圍邊 !! 
呢層白色圍邊係水漲水降時, 礦物質凝聚而成的 !

 

跑上了 Mt Haszard Hiking Trail, view pt 可以遠眺 Lake Rotomahana !

 

Warbrick Terrace / Marble Terrance & Iodine Pool

 

Lake Rotomahana 45 mins Boat Cruise – 駛過了 White Terrace Site & Pink Terrance Site, 開近到 Starhill Crater. 岸邊熱氣騰騰, 湖上卻涼風陣陣, 我還是希望多留於岸邊 !

 

臨離開 Volcanic Valley 之前, 見到了這架租車公司的旅行 Van ! 其實不是第一次見到, 之前於 Milford Sound 亦見到 Sonic, 幾吸引人去租車, 但唔知價錢如何呢 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: