四葉砌積木

我承認 !! 今年我是冷落了四葉, 去了兩趟旅行, 都没有怎麼為她拍輯相集 !!

早兩天收到好友寄給我的禮物, 打開來竟然是我最想去的地點, 最想看到的古跡 – 復活島的石頭人 – 之小積木 !!!  其實這種石頭人, 我曾在挪威的 Maritime Museum 見過真身, 外型很有趣卻是很高很大的一座, 我一直希望能夠親身到其出處復活島旅遊, 順道再訪智利這個國家, 我期望在 3 年內, 我可以完成這個夢想, 連旅遊書我都買下來了 !!!

就係我打開了禮物的同時, 四葉突然走出來, 硬要跟我分一杯羹. 阿 Con, 唔關我事架, 係四葉話要一齊砌架, 咁冇辦法啦, 唯有由得佢幫倒忙啦 ~~~

 

四葉 : 嘩 !! 好野有新野玩 !!!

四葉 : 等我偷睇一下先, 包住的係咩黎架呢 !?

四葉 : 咁得意的 ?! 分開成一包又一包的 …

四葉 : 咁多細細粒的, 又唔同顏色咁, 究竟點樣玩架 !? 同埋咩叫積木呀 ?!

可憐的四葉, 在極度的迷惘中 …. …. …. …. ….

四葉 : 除了一包包, 仲有一張紙呀 !!! 咁呢張又用黎做乜喎 ?!

四葉 : 哦 … … 我終於明白了, 就是要跟著張圖來砌積木 !!!

四葉 : 用手砌會唔會唔夠實淨, 等我踩多兩腳先 ~~~

四葉 : 我搵呀, 搵呀, 搵 !! 究竟係邊一塊先o岩呀 !?

四葉 : 魚 ! 你係咪會幫我手搵架 ?!  我搵唔到呀 … …

四葉 : 嘩塞 !! 等我表演一下空手道劈板啦 ~~

四葉 : 魚, 不如我俾呢粒你砌丫 ~~

四葉 : 嘩 ! 第一個石頭人砌好了, 原來個頭咁重架 !!!

四葉 : 等我安好個石頭人上底板先. 按實一點先 ~

四葉 : 好野, 我要同第一個石頭人合照先呀 !!!!

四葉 : 話咁快, 我又砌好第二個石頭人了 ! 好野 ~~

四葉 : 我係咪要望望呢邊先 … …

四葉, 望望o個邊, 仲有要玩 face to face ~~~ Nice to meet you !!!

四葉 : 登, 登, 登, 登 … 石頭人三兄弟正式出場, 請大家鼓掌 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: