HK : 大帽山上的彩龍茶樓

 

是日星期天, 陪媽媽覆診過後, 接到姨媽的來電, 詢問我們有没有興趣到大帽山飲茶. 既然天氣很好, 媽媽的精神亦好得很, 那又何不到戶外活動活動一下呢, 當然立即應約付會啦 ~~  

彩龍茶樓, 我不是第一次到訪, 相隔兩年, 依然喜歡那種很地道的自助式服務, 吃什麼都要跑到樓下自取, 點心不以精緻花巧為賣點, 講求足料紮實, 只要吃下幾款便足已填飽肚子.  今天吃了糯米雞 以及 鳯爪排骨飯, 覺得是最出色的兩款, 其他點心的味道不能說很突出, 卻帶點住家感覺.

http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=426

 

在茶樓附近, 總會找到兩三個小檔口, 賣著時令蔬果, 這天我們買了 13 蚊斤的節瓜 及 10 蚊斤的絲瓜, 當晚回家便立即炒了絲瓜來吃. 屋企人覺得絲瓜不夠嫩, 我卻覺得有點咬口也不錯. 在英國多年, 令我對蔬果的要求降低了很多, 這個月我真的吃了很多不同品種的水果呀, HK 實在有太多好選擇了 !! 

呀 ! 還買了些生晒菜乾呢, 我很愛煲這種湯的 !

 

每次到來, 我們都會走下山坡, 來到農田的附近走走. 上次來時正值冬天, 遍地種滿了西洋菜, 這次則是炎夏, 田內的水都被放光了, 變得乾乾的. 没什麼生氣.

 

既然農田那邊没什麼好逛, 那到小溪旁坐坐好了, 人人都在水中嬉戲, 怪不得有告示版指示不要飲用溪水啦 … …  

6 thoughts on “HK : 大帽山上的彩龍茶樓

  1. Tomdelay

    魚,看來你好似好鍾意:
    第一就係影腳趾,在山溪,泳池,車內 …….雪地? 間中就見到,好彩冇乜味咋….
    第二就係攤開手腳攤係度或扒係度,又係間中就見到,睇落好似好享受咁噃。

    1. ~ 魚 ~ Post author

      哈哈, 俾你發現左添, 我的朋友都係咁話我, 仲有最衰係我好鍾意係佢地番緊工時 post 相 !

      你試下啦, 搵到個好地方, 攤係度, 真係好舒服架, 有時仲好快訓著添呀 ~~~

Leave a Reply

%d bloggers like this: