2019 泰國曼谷 Hea 遊 : 吃喝篇之 Day Day Mango Sticky Rice

 

早排復活節同朋友去左轉泰國吃喝玩樂團, IG 都有即時分享過其中某些美食, 今回一次過記錄我們郅訪過的餐廳, 還有就是如何完成一日一芒果糯米飯 (Mango Sticky Rice) 之創舉 !

Day 1 到埗曼谷去埋酒店 check in, 都已經是半夜時份, 我地仍然出門找吃的, 為的就是第一餐芒果糯米飯, 老實講這家位於酒店附近的小店, 其他食品不值一提, 不過其芒果糯米飯確實有番咁上下水準, 朋友說那個糯米飯的香糯, 是咁多餐芒果糯米飯之冠喎 !

 

Day 2 朝早, 我們晨運般在 30 多度太熱天下, 由酒店步行到位於 Thonglor 的 Crepes & Co., 只不過 10 分鐘左右的路程, 我們就已經汗流浹背了 …

踏進 Crepes & Co 的 Thonglor 分店, 竟然發現餐廳的冷氣壞了一半, 還好餐廳後半部尚有少量冷氣及多部風扇, 但我們這回就未能在前半落地玻璃旁用餐了.

這餐廳主打吃 crepes, 咸甜皆有多種款式, 我們先點的兩款較似早餐的款式, 味道確實唔錯, 結果之後再加點了一款 Lemon curd & lime zest 當甜品 … 呢個 Brunch 還真不錯 !

Crepes & Co. FB page : https://www.facebook.com/crepesnco/

Crepes & Co Webpage : https://crepesand.co/

 

這區附近的環境不錯, 近近地都有個小小的community mall – The Commons !

The Commons 地下是個有幾家食店的小 food court (其中一家是得奬咖啡店, 其咖啡豆產自泰國不同地域), 樓上則是數家獨立小店, 頂樓則種植了一片小草地, 大樓四周都設有些座位, 目的是讓社區內的人可以在這裡 hea 一下, 齊齊享受這片可共享的空 間 !

The Commons Webpage : https://thecommonsbkk.com/

 

這家 After You Dessert Cafe 已經唔係咩新鮮野, 但我每次仲係好鍾意去食那個外型都很吸引的 Mango Sticky Rice Kakigori, 今回黎到仲有個 BB 版添呀, 兩個人食就最好啦 !

 

是日晚飯, 亂打亂撞下訂左呢間米子蓮都推介的本地餐廳 : Supanniga Eating Room, 記得有心去食就最好預先網上訂枱, 我地去嗰日睇住店員們推左好多班客, 食客們也只好失望離去 …

我們點了餐廳的名菜, 那個一份四件的蒸蟹餅好香又好味, 咖喱大蝦超好送飯, 牛展沙律則帶點酸, 正好開胃, 再加上那大大杯的自家創作飲品, 這餐保證喝飽又可以食醉架 !

Supanniga Eating Room Webpage : http://www.supannigaeatingroom.com

Supanniga Eating Room Facebook Page : https://www.facebook.com/SupannigaEatingRoom/

 

是日宵夜, 就係酒店門口看到了榴櫣雪條, 外型成粒榴櫣肉咁, 吃進口中頗 creamy, 真係唔錯架喎 !

 

Day 3 一整天跑了出去玩, 那旅程就留待後篇來介紹, 這晚來到酒店附近的晚間臨時攤檔, 炒了個 Pad Thai 來吃, 勝在平靚正呀 !

 

大家係咪以為 Day 3 冇機會吃到芒果糯米飯呢 ?!

梗係有啦, BTS 站旁有間芒果專門店, 同時有售芒果糯米飯, 只限外賣不設堂食, 正好將之帶回酒店再享用

 

來到 Day 4, 我實在受不了只在大吃大喝, 早上先去跑了個 10 公里, 才洗澡換衫再出門吃 Brunch !不過跑左步都冇用啦, 呢個 Brunch 一次過就將 kcal 全補回去了 …

這家原籍澳洲的 Patissez,  感覺上甜品要比咸點出色一點, 不過相中那份 toasty 熱辣辣的很有水準, 食材味道很配合, 再配番份 Toast 就真係滿足架啦 ! 但最邪惡則要數其smoothies, 勁多款又勁多 cream & sauce, 都可以飲左預頂大半餐架啦 !

Patissez Bangkok FB Page : https://www.facebook.com/patissezbangkok/

 

Up & Above Restaurant And Bar 出名食 Afternoon tea, 一年有四季主題, 今回剛好是粉紅粉紅的 Sakura 系列, 點心甜品係意料之外的精緻及美味, 不會只是一味死甜, 唔錯唔錯.

這餐廳位處酒店 24 樓, 環境舒適, 可以高角度欣賞到曼谷市區的街角與大樹, 我們在這裡足足 hea  了一個下午哦 !

Up & Above Restaurant And Bar FB Page : https://www.facebook.com/UpAboveRestaurantandBar/

Up & Above Restaurant And Bar Webpage : https://www.okurabangkok.com/en/offers/dining/up-above-bar-sakura-afternoon-tea.html

 

本旅程最後之晚飯, 來到朋友介紹的 Sit and Wonder !

呢間 Sit and Wonder 值得強力推介, 因為食物質素非常高, 價格卻非常相宜, 只是 Day 2 那家 Supanniga Eating Room 之價格一半 !

食品由冬蔭公, 炸全條鱸魚, 再到 Pad Thai & 炸雞翼, 都好吃到令人停不了口, 因此最後離座之前, 我仲要打包左那個芒果糯米飯回酒店, 好勁 ~

Sit and Wonder FB Page : https://www.facebook.com/SitandWonderBangkok/

 

Day 5 之早餐就在 Coffee Club !

這個 Salmon + Poached Egg + Smashed Avocado on toast 真係冇得輸架 !

 

來到泰國, 其中一樣必買之手信 – 水果 !

我特別愛係泰國買紅毛丹, 係 HK 真係好少買到好吃又新鮮的, 所以來到曼谷就要好好咁入貨了 !

睇下, 真係 pack 到一箱都水果呀 ~

 

Day 5 最後一擊, 在機場的 Dean & Deluca 可以買到的 Mango Sticky Rice Smoothies !

咁就真係成功完成了Day Day 芒果糯米飯行動了 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: