2019 泰國曼谷 Hea 遊 : 玩樂篇之 飛機夜市 與 按摩店

 

上一篇講完飲飲食食, 呢篇介紹下這個旅程之周邊資料好了 !

今回預訂酒店之時, 原想住番上回閃遊曼谷時入住, 地點頗為方便, 位於 Phrom Phong 的 Hyatt Place Bangkok Sukhumvit, 可惜當時找不到空房, 那我們就再退一站, 來到Thonglor 的 The Salil Hotel Sukhumvit 57 !

The Salil Hotel Sukhumvit 57 Webpage : https://www.thesalilhotel.com/

 

兩家酒店同樣位處 BTS 旁, 同樣有一個天台泳池, 不過呢間 The Salil Hotel 的室內裝潢帶多點特色, 而且房間內設有小 pantry 連微波爐, 令房間之實用性增加不少 !

 

頂樓設有小型 gym room & common area, 親身試左跑步機上 1 小時, 基本上 gym room 冇咩人用, 所以小型一點也没問題, 相反泳池有點熱鬧, 想曬太陽可能要相就一下 !

 

按摩第一擊 : Let’s Relax Spa Onsen !

Let’s Relax 一向係我去泰國按摩 / Spa 最常去的店, 主因價錢相宜但質素總有點保證, 呢次一口氣預訂了 3 個小時的 package, 由 Body Scrub, 到 Aromatherapy oil massage, 再到 foot massage, 真係由頭到腳都按勻晒, 正 !

呢間 Let’s Relax Spa Onsen 位於 Thonglor, 地點離入住之酒店不遠, 當中參照了日式溫泉之設計, 內有 5 個不同主題的水池, 只要付上 700 Bht 就可以人人浸個夠了 ~

呢間分店店面都幾大, 夠晒空間俾客人去安坐等候, 而客人完成按摩之後, 就可以享用埋 Let’s Relax 出名的芒果糯米飯 !

 

飛機夜市 (Chang Chui Night Market), 呢個夜市有點遠離市區, 係要靠打的前往架, 現已是免收入場費的了. 夜市有個別名叫飛機夜市, 又真係有架真飛機放係廣場中央架喎, 一行入去就已經可以見到那飛機的外型 … …

 

呢隻巨型公仔就在飛機旁, 但要作為一件藝術品去欣賞, 我真係 … 識鬼咩 …

抵你俾狗咬啦, 公仔 …

 

夜市內不定時有 Live Music 表演, 行到攰就可以搵個地方坐下, 聽下歌休息下咁, 但當日就係熱左 d 咁囉 …

 

夜市內有家源自清邁的個性小店 Nineshop 99, 主賣自家設計手繪怪獸公仔的衣飾鞋襪, 要數咁多款商品, 我最鍾意就係佢地的手繪布鞋, 呢度的布鞋唔係一對對賣架, 而係單一隻分開選購, 所以左右腳可以不同公氣又不同顏色, 客人們可以自選自襯喜歡的組合, 好正 !

NineShop99 FB Page : https://www.facebook.com/jutamaneeNineshop99/

 

夜市內的各處風景 …

 

是夜我們的簡單晚飯 – 主打六種口味的炸雞翼, 炸雞翼本身堅係外脆內嫩, 反而那外塗上的口味醬汁並不重要, 再配番份薯條, 可以暫時醫醫肚 !

夜市內的餐廳普遍較早關門, 因此想在此吃晚飯的朋友, 宜早點進場 ~

 

Siam Discovery 對我黎講, 其實只係一個商場, 不過都俾我搵到一些有趣的小東西, 相中的玩味十足的 Kangaroom 介指就係其中一樣了 !

Kangaroom Studio Webpage : https://www.kangaroomstudio.com/

 

泰國做 Spa 越來越講究, 慢慢形成了一系列主打高級路線的 Spa 品牌, 而這家 Oasis Spa 應該也算是其中之一吧 ?!

這裡的 Spa Package 比起 Let’s Relax 之價格, 貴了差不多有一倍, 那究竟是否真的物有所值呢 ?! 先說周邊環境及服務, 都真係有 8 分, 招呼很周到, 完成按摩仲有專車送我地回酒店添 ; 再論按摩, 我選了用上 Northern Thailand massage stick 去刺激穴位 再加 hot herbal compresses 配 traditional Thai massage, 咁係咪特別出色又唔覺喎 …

Overall, 或許咁叫至少豪過了一次啦 ~

Oasis Spa, Bangkok Webpage : https://www.oasisspa.net/destination/bangkok/

 

離開 Bangkok 之前當天, 我地決定去埋另一家 Let’s Relax Ekkanai, 來多趟傳統泰式按摩, 今回我覺得個按摩師比起之前的 2 個都要來得專業, 佢好似完全知道我的弱點痛點在那個位, 野野都可以擊中咁, 按完之後真係全身散左唔想郁哦 ~~~

埋尾都再黎多個 Mango Sticky Rice, 勁呢 ?! 黎到呢度, 我都只能坦白, 按摩真係唔洗搞咁多花臣, 個按摩師一個就已經可以嬴晒了 !!

 

Bangkok 個機場唔知係咪太大, 次次黎親都好似唔夠冷氣咁, 今回順手咁入左呢把人手風扇, 就可以即場使用了 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: