Roasted Garlic Dip 蒜蓉奶黃醬

 

這個就是用來配薯塊的醬料 – Roasted Garlic Dip, 我用上了令人又愛又恨的 Garlic, 在烤過後磨蓉來做醬料 ! 

這個醬料就此試味, 是吃不出什麼美味來的, 但只要用薯塊沾薯塊來吃, 便會變得非常惹味可口, 而且會吃個不停. 

材料:

Garlic  3 個
Olive oil  1 tbsp
Chive  1 札 (切碎)
Sour Cream  4 tbsp
Mayonnaise  4 tbsp
Paprika  少許
Salt  少許
 Black pepper   少許

 

1. 將原個 Garlic 切去頂部, 掃上 Olive oil, 放入焗爐中烤 45 mins 左右, 直到 Garlic 熟透變軟.  

 

2. 熟透了的 Garlic 很容易從層層外皮中取出, 而且變得很軟身, 很容易便將 garlic 壓成蓉. 不妨放一小粒到入口中嚐嚐味, 會發現生蒜那種辛辣不見了, 換來的是香甜的味道. 

 

3. 將 Sour cream 及 Mayonnaise 混合, 倒入 Chive, 洒上 Paprika , Salt & Pepper, 最後倒入 Garlic 蓉, 所有材料全部拌勻, 並作最後試味 ! 

 

4. 作品完成後, 最好放入雪櫃冷凍數小時, 讓味道更融合. 吃時才取出來, 配著薯塊來吃.

10 thoughts on “Roasted Garlic Dip 蒜蓉奶黃醬

  1. Tomdelay

    平日我好怕食祘子的,但作為調味又冇問題,祘蓉包都會食,不過如果知道這裡有數十枚祘子打成,我會打冷震架!但睇佢個外表又好吸引喎。

    1. ~ 魚 ~ Post author

      呢個味唔會好濃, 尤其煮過的 garlic 有種甜味 ! 不過我本星期打算用茄子來整醬, 所以你可以試下.

Leave a Reply

%d bloggers like this: