四葉的大東北之旅

我已經完成了大東北之旅的好幾篇 Blog 了, 而家輪到四葉想分享一下佢的相片啦 ~

魚 : 四葉, 你唔好爬上我朋友個唂咕鐘度好喎 !?
四葉 : Hehe .. 佢係咩咩鐘黎架, 你睇下係隻羊彈出黎架 !!

來到朋友家外的大草地上 … …

 

我地一齊跑入了 BALTIC Art Centre 裡面搞搞震 … …

四葉 : 嘩 !! 好野呀, 我爬到第 100 級樓梯啦 ~
魚 ; 好似… 行o個個係我黎架喎 !? 你係躲於我的口袋之中咋 ~

魚 : 自助式的 Exhibition Guide, 如要取閱, 請交 1 pound 俾四葉, 多謝 !

其中一個展覽的 Exhibition Guide, 但點解會拿著份咁"生態學"的 !?

展覽台的觀景, 看得四葉幾開心丫 !!

 

來到 Newcastle, 又點可以唔同Tyne Bridge 影番張合照 !?
四葉 : 係呀, 係呀, 仲好好天呀 ! 藍天白雲 !

 

這次來到 the Angel of the North …

四葉 : 呢個人係咪識飛架 ?!  佢咁高的 ?!

四葉 : 我又要飛, 我又要飛, 影呢度啦 ~
魚 : um … 好啦 … …

四葉 : 玩到好攰呀, 又咁大風, 等我坐下先,  ~

 

最後一天, 來到了 Chester Roman Fort, 躲於我褲袋內的四葉又要爬出黎啦 !

四葉自己四處走著, 只剩下地基的古蹟, 於她眼中卻有如實物 !!

看到了嗎, 四葉身後的羊咩咩, 有如漫畫中的場景 ….

Leave a Reply

%d bloggers like this: