HK : 練山走轉港島徑第七&八段 (大浪灣 – 土地灣 – 大潭道)

 

 

一場比賽才剛完成, 我們又要準備下一場了 !

有感上回的黑夜長征, 小腿比較早就開始出現抽筋跡像, 看來還是要多練點樓梯了 ~

今回我們的比賽路線就是港島徑, 全程 50 公里, 不過今回只作熱身, 打算走完港島徑 1 & 2 就可以了, 全長大約 18 公里左右.

咁要去行山, 梗係先去餐肚, 那就先到筲箕灣找個地方吃早餐 ~

 

起點就在大浪灣, 逆走港島徑之路線, 初段沿途就在樹蔭之中, 屬上山路, 是日雖然有點炎熱, 但幸好有間中有涼風, 倒也算是很舒服的天氣 ~

 

沿路一直來到這個路口, 轉上山, 就係 HK 最出名的山徑 – 龍脊 !

不得不承認, 龍脊的沿途風景真係好靚, 有山又有山, 仲有滑翔風箏添.

今回到訪, 發現人流雖多卻不至於人山人海, 可能是風災過後, 行山人仕略為減少, 卻正好讓我們可以練一練山 ~

 

欣賞完大浪灣, 就來到石澳了 !

又一個影 profile pic 的好地方 ~

 

完成左龍脊重回石澳道 (土地灣段), 就要過對面馬路接上港島徑 2 段.

 

呢條路線除了初段要不停落樓梯外, 全程接近全平石屎路, 主要走在引水道旁, 屬低難度路段, 全程約 7 – 8 公里.

雖然沿途風景還未錯, 但全平路真係會走到有點悶, 莫非到 event 那天要跑左佢 ?!

 

終點會來到大潭道, 亦就在大潭篤水塘主壩旁, 是個可以打咭的小休站 !

 

話咁快 18 公里就完成, 剛好可以在這裡坐巴士回筲箕灣補給 !

看來, 我們還要努力好幾回, 搵日來個長課吧 ~

Leave a Reply

%d bloggers like this: