HK : 綠蛋島 Kayaking 之旅

 

多得呢個政府繼續亂咁放人入境又唔管好強制檢疫, 咁第四波咪如佢地所願咁爆發左, 跟住班無賴對政府防疫不力隻字不提, 但就個個輪住出黎話市民呢樣唔啱, 嗰樣又做唔好, 轉頭天要再收緊限聚令, 今回又唔知幾多小店同餐廳做唔住要倒閉, 咁咪即又係要香港人自己去埋呢張單囉 !

生日月剛過, 疫情又轉差, 咁又係開始清下之前的本地遊記啦 ! 綠蛋島係今年之內, 經過多番報道及介紹之後, 到訪遊人火速上升, 我們到訪之日即使是 weekday, 都真係人山人海的, 不難想像假日的綠蛋島, 應該真係旺過旺角的 ~~

我地租左 Kayaks 由相思灣出發,  慢慢往綠蛋島前進 ~~

 

是日風浪不大, 頗易前進, 單人艇永遠都係我的頭號選擇 !

由相思灣到綠蛋島的航距不遠, 慢慢划大約 30 分鐘左右, 而且海上風景永遠也很不錯 !

 

不遠處就是綠蛋島了 !

外型還真似一隻有綠色蛋黃的荷包蛋喎 !!

綠蛋島附近有一片淺灘, 水質頗清澈, 帶有一點 lagoon 咁o既的 feel, 唔怪得會吸引左咁多人黎呢個山旯旮小島 !

 

越接近綠蛋島, 天氣越變得藍天白雲, 靚呀 ~

 

分享下朋友的航拍照先 !

淺灘水清位一眼見晒呀  ~

 

登島, 巡遊, 風景很不錯 ~

 

跑進水中, 小東西倒也不少, 但仍以那幾條巨型又唔怕人的 Blennies 最過癮, 搞到我跟住佢地游黎游去咁追住影 ~

 

若還有力氣, 可繞著綠蛋島再划上一圈 … …

 

在藍天白雲下啟航, 卻已是回程路上 ~~

 

回相思灣還艇, 我們的半天遊完成, 仲可以買埋美味炸脾做下午茶添 !

Leave a Reply

%d bloggers like this: