HK : 收季潛 @ 海下響螺角 & 鳳凰笏

 

本年度的收季潛, 由於各種各樣的原因, 結果來到 11 月中的時候先完成, 而篇遊記就搞到而家先出到 … …

今回跟朋友出快艇潛, 唔喺西貢而出三門仔, 話說都好耐冇喺呢度出過潛了, 望見咁清晰的八仙嶺, 都真係令人心情舒暢呀 ~~

 

第一潛係海下的響螺角, 原本係有隻沉船可以玩下的, 不過是日能見度真的不太好, 落左去來回了一趟卻什麼也找不到, 求其影左幾張就收工了 ~~

呢日水溫 23 度,  最深係 10.7m, 明明濁水一片仲要鬼咁凍, 都可以潛左 50 mins 架喎 …

 

第二潛還是轉一轉陣地, 來到從未潛過的 鳳凰笏 !

估唔到水面風景不錯, 水底一樣精彩, 尤如 gobies 放題咁喎 ….

呢潛最深只係 7.6m, 左搵右搵足足玩左 58 mins, 震住都要潛埋佢呀 !!

 

唔好問我呢一潛影左幾多款 Goby 呀 ~~~

 

今回成日見到呢條魚, 身上有好多藍點點, 幾靚架 !

 

每次見到 Sandperch 都忍唔住笑, 好一塊厭世臉哦 !!

 

躱在洞中都可以影到, 部相機都真係算係咁 ~

 

再黎 …. Goby 放題 !

 

瓶中的八爪魚, 得意  !

 

一點都唔黑, 反而白白黃黃的黑珊瑚呀  !!

呢片水底每隔幾步就有一叢黑珊瑚, 真係冇諗過會咁茂密喎 !

 

在好天氣下回程, 回到之時卻已是黃昏, 本年度潛季完成 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: