HK : Hea 遊南果洲

 

去年的島遊系列, 成功來到最終一章 : 我們的南果洲 !

南果洲潛水就潛得多, 陸上行還真是第一次, 多得朋友於大風大浪之中還肯 carry 我地遠征, 實屬非常難得的郊遊日 !

原定行程係先往北果, 本打算看一下奇岩怪石, 可惜風浪太大不能靠岸, 那就只好遠觀一下算了 ~

 

北果不成, 那南果登陸吧 !

登島後, 要先走過一條山徑繞往沙灘, 前往我們當日的暫駐地 !

 

南果的海岸線非常優美, 平時潛水都已經留意到, 今回我地用另一個角度去欣賞一下 ~~

 

南果的 Landmark : 虎口大洞 !!

非常靚景, 非常海蝕洞 !

去呢個位打卡要特別小心, 帶點攀爬, 還要留意潮汐漲退喎 !

隨心而行, 齊齊登上果洲的小山丘 …

呢度隨便行, 隨處都有靚海景, 治癒力十足 !

 

島上天后廟, 被喻為香港最細之天后廟, 此處可算島上的另一高點, 可回望東嘴山 ~

 

八八卦卦走出了大蛇頭, 其實下邊就已經係石拱門隧道了 !

 

回到沙灘, 由我呢個大廚喺沙灘準備開餐, 是日餐單 :

頭盤 – 雞泡魚乾、大啡菇

 

主菜 : 明太子雞翼、台式香腸、封門柳、五花腩 & 扇貝 !

望住靚景食好嘢, 真係煮嗰個同食嗰個都咁開心 !

 

Side dishes : 烤豆卜 & 燒飯團 !

咪睇呢 2 款美食平平無奇, 過一過炭火, 加點耐心, 出黎的效果非常的好, 超好食 !!

 

離開前, 日落之際, 石拱門下的風景 …

 

是日小島遊完成 ~

雖然未能走勻全島, 較有名的石室 及 三叉洞都未去到, 但我都已經好滿足 ~

反而真係有點期待, 到了風浪稍停, 我們可以再次出遊到訪南北果洲 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: