2013 Christmas Eve 的燒烤大會

 

聖誕快樂呀 !!  Merry Chrismtas ~~

大家今天的聖誕節會怎過呢 ?! 那昨天的平安夜又過得如何 ?

希望大家都有一個溫暖, 開心 而滿足的節日 !!

昨晚我跟一班朋友在家中渡過平安夜, 很久没有 BBQ 的我, 得到朋友們的力撐, 一班人齊齊到屋苑的燒烤場開餐 !

魚師傅由於當日還要上班, 事前只可以準備到三種食品 : 雞翼, 香茅豬扒 & 蜜汁叉燒 / 豬仔骨.

 

 

還好, 現今的燒烤食品店, 都有外送服務, 加點送貨費便成 !

今回試了大尾篤燒烤王, 尚算不錯, 可以一用 : http://tmtbbqking.shopdada.com/TC/HKD/home.html

當然, 也要感謝朋友們出手, 帶來各式美味食品啦 ~

 

大師傅的出品, 樣樣精彩 : 秋刀魚, 三文魚頭, 牛扒, 還有茄子.  炭火網燒的美食, 人人讚不絕口 !

 

今年東海堂出品了一個 Gingerbread man chocolate cake, 朋友們決定要買來試吃 !

外型可愛, 也有點變態 … … 聖誕流流要玩肢解 !?

而且, 薑餅人身體內有些朱古力碎, 流出來有點似 … 小粒便便.

我們成班人為左呢個旦糕, 玩到又笑到肚痛 !

 

 

過了 12 點, 聖誕節到來, Merry Christmas !!!

飲杯 !

6 thoughts on “2013 Christmas Eve 的燒烤大會

Leave a Reply

%d bloggers like this: