HK : 黃昏兩潛 @ 白腊仔

 

八月來了趟難得的閒日潛, 仲要係午 + 夜潛, 有得夜潛實在太令人開心啦 ~

閒日下午出潛的好處, 就係可以唔洗晨咁早起身, 去到西貢可以先去 #HushHush 嘆番杯啡, 再食件美味 Bagel, 至過去碼頭上船 ~

 

白腊仔的第一潛, 28 度水溫, 最深都只係 5.5m , 玩左 62 mins, 清水之下勁多魚睇哦 !

 

 

每次見到奶咀海葵, 再加埋 Mini Nemo, 我就好有影佢相的興緻, 好有大蝦細的壞蛋感覺 !

 

 

呢 2 條魚我認唔到, 唔同時段遇見架, 都唔知係咪同一條嚟添呀, 所以而家交咗功課先啦 …

 

跟咗條花頭梅入洞, 點知見埋佢的同居朋友 !

 

Well … 唔好意思, 打搞晒 …

 

仲有佢呀 … 銀色魚呀 ….

 

呢張烏頭唔清, 但有 video, 可以交另一種功課 !

 

完成第一潛, 喺日落之間先食個晚飯, 有燕姐親自掌廚, 次次食完仲有飯盒帶走呀 !


 

遠處一小截的彩虹, 睇到睇唔到, 純係靠彩數 !

 

從未試過的白腊仔夜潛, 7 點半下潛, 同樣 28 度水溫, 最深就有 8.5m, 同 2 條黑點土鯆玩到 79 mins, 勁開心 ~~

第一條就係你呀 !!

瞓覺中的 Singapore Parrotfish !

 

仲有躲在珊瑚洞中的 黃衣 !

 

睇唔睇到佢呀 !?

 

再來一條黃衣, 佢地呆呆咁樣真係好得意呀 !!

 

小小的琵琶蝦 BB !

 

係咪錯覺呢, 我覺得條 eel 好似 mook 住咀咁架喎 !!

 

呢隻淺藍色蟹仔, 都係第一次見咋 ~

 

最後上水前的開心收獲, 肯同我地游左陣先離開的黑點土鯆 !!

原本同隻大隻點但斷左尾的 Ray, 點知游下游下再見多條體型細小但魚尾完整的, 結果又可以同地玩多陣先上水囉  ~

Leave a Reply

%d bloggers like this: