Croatia Day 2 – Part 1 @ Skradin

Day 2, 一大早起身, 望向窗外就見個美麗海景, 一個平靜如湖的海呀 !! 我地急不及待咁梳洗好, 襯食早餐前, 衝到海邊散個步, 雖然只係一個石灘, 但見到水清見底的海邊, 再加上個藍天 …. 嘩 ~ 我的旅程終於開始啦 !! 係呀, 真係到呢一刻先覺係去緊旅行, Day 1 只係覺舟車勞動, 開到架車(左軚的)去到 Hotel 都黑麻麻囉, 鬼知有冇海咩 ~ 

早餐簡簡單單, 有Breakfast cereals, 面包, 芝士, 火腿, 值得一提個牛角包, 真係非常巨型但好鬆軟, 配上果汁 or 怪怪的咖啡 (成個 Croatia 之旅, 由 Hotel 到餐廳 再到 cafe, 賣o個杯 Cappa 都係怪怪架, 又苦又冇乜咖啡味… 可算是呢個國家美中不足之一的地方 !). 食過早餐, 又邊同四葉妹妹影夠相之後, 我地就開車去成個旅程第一個景點 – Krka National Park.

 

沿海邊慢慢開車往南走 to Sibenik, 再穿番入內陸, 呢個 National Park 有好幾個入口, 而我地決定去其中一個小 Town – Skradin, 先泊好架車, 再轉坐小船入 National Park. 我地停好車之後, 就打算搵下去邊買飛, 左搵右搵都唔知去邊問, 我就打算o係碼頭搵個人問下, 結果我睇中左一個著有 National Park Logo Tee 的男人, 一問之下, 原來坐船係唔洗錢, 但入到 National Park 就要買飛入場啦 …

由於小船每小時一班, 撘半開出, 仲有時間俾我地係 Skradin 呢個小 Town 入面轉轉. Skradin 作為一個 National Park 的入口, 頗為商業化, 有好幾間 Cafe / Pub / 小店開正o係海邊同小廣場, 可能時間尚早 or 當地旅遊 peak season 尚未到, 遊人並不多, 當走到入 Town 的內圍, 人流就更少了, 感覺到非常安寧.

當地的房屋新舊參半, 望見剛剛翻新過的大屋的同時, 旁邊又會找到殘舊的農村小屋, 但總括黎講係修飾得非常整齊, 街道亦被收拾得非常乾淨. 旅遊書上寫, Croatia 大約 10 年前左右先結束內戰, 大城小 town 尚在重建之中, 當地人有錢後的第一件事係翻新房屋, 但係呢度同時有另一樣副產品, 就係當佢地投資錯誤, 資金不足之時, 就會出現中國常見的物體 – 爛尾樓 !

 

時間夠喇 ! 我地走向碼頭準備上船 (上船前, 我地見到一橦新式玻璃建築物, 係 National Park 的 Info Centre, 所以我地順手買埋飛啦 ~), 到呢刻先發現, 遊人的數量竟然塞滿整條船, 呢堆人係邊度走出黎架, 頭先明明冇咁多人架 ?! 我地係 open deck 找到 2 個位置, 坐低晒住太陽, 開始享受呢一個 20 mins, 沿途風景優美的船程喇 !!   

Leave a Reply

%d bloggers like this: