畢加索之出生地 .西班牙的Malaga


四葉, 你咁快又執行李啦 ?! 不過唔再亂咁塞野入行李度啦 !!

有時真係唔好唔好亂咁請假呀, 即使o個日係你的生日 !! 

請左假都千其唔好亂咁上 Budget Airline 的網頁, 唔係實忍唔住手破財, 60 pounds (即HK$ 700 左右)來回機票去西班牙, 你叫我點忍手喎 !!

就係咁搞出個四天西班牙遊, 我選了Southern Spain – Malaga – 畢加索的出生地 – 為目的地, 算是一個 city break 吧 !

可怕的是英鎊繼續跌, 對歐元一天比一天低, 真令人肉痛 ….

==========================================================

說實在的, 你話我找藉口好, 咩都好, 我呢個月真係好灰 !! 

自 9 月尾見成份工到今時今日, 我還未知何時可正式開工, 多得英國人的'良好"工作態度, 令我的 paperwork 一推再推, 他們甚至將我的一份重要文件遺失了, 開工之期更無限推遲 ….

現在的工作雖已接近尾聲, 但自升職後的新增薪金足足拖了四個月還未到手, 連 HR 的 record 亦未更新, 升職的 approval paperwork 竟然玩了四個月後不翼而飛, 哈, 還說是世界第三大 employer 喎, management 差成咁 !!

這兩件事情完全超出我的控制範圍, 完全只能靠他人來解決, 而我唯有不停追這個催那個, 但一點都用處都没有, 反而弄得自己非常氣憤同失望 …..

你說我該開心地去個旅行, 還是為這一切的不知所謂而繼續煩惱丫 ?!

Leave a Reply

%d bloggers like this: