My “NEW” accommodation – Hospital Residence

過去的星期一/二, 可算是這個冬天最凍的幾天, 有些地方錄得 – 11 度, 而我身處的 Manchester 則有 – 5 度, 算是不錯了吧 !!

剛剛我亦於這個星期正式搬入醫院宿舍, 幸好房間中有 3 個 heater, 還可以暖和地渡過了這幾晚, 要知道宿舍好多時都係暖氣唔夠暖的. 有趣的係以前住過這個宿舍的同事亦告訴我, 她"當年" (即半年前) 住的時候, 整橦樓宇的 shower system 漏水, 搞到連涼都冇得沖, 要入會去 gym &借機沖埋涼 ~

我都可算住慣宿舍的人, 今次的入住前本就冇太大期望, 住了 5 天後, 感覺到住宿環境真的不錯 ! 由於整座宿舍房間總數目少 (多數只供有醫生住), 我所住的一樓 C 翼連埋我只有 4 個女仔住, share kitchen 同 toilet/shower room 都完全冇問題, 加上大家日頭都係要番工, 夜晚就冇 uni 的咁嘈雜啦 !

我的房間面積都幾大架, 有 2 面 wall heater + 1 個 portable 的, 差本上都好夠暖, 但可能唔係恆溫的, 夜晚會時暖時凍, 搞到我半夜會熱/凍醒 ! 另外我仲私自帶了 set TV Box 去, 至少夜晚冇得上網都唔會太悶丫 !

講到上網, 真激氣 ~ NHS 真係好孤寒, 我 1 日只有 30 mins 可以去 library 用我 trust 的account 去 check email 同快速睇 news, 番到房間, 電腦明明 detect 到 wireless network, 但原來佢係 under univeristy, 唔係 nhs 架, 咁即係我又唔可以申請黎用啦喎 !

咁即係話我一定要五, 六, 日番到屋企先可以上網啦 ~

至於工作方面, 由 5 日縮短到 2 日的 condensed trust induction days, 朝九晚五連續的 lectures 真係聽到我想喊, 我寧願日日去 ward 都唔想聽埋呢 d 悶到訓著的資料. 重回 Dept 不到 2 天時間, 我已經被趕去 ward 見客, 嘩 ! 第一個客算係幾簡單架啦, 但我係新環境新人事, 真係覺我的 assessment & eductaion 都做得幾差, 連我都忍唔住 failed 我自己呀, 加上要重新 pick up drugs list 同 medical term, 我尚有很多 studies 要做呀 ~~

 

Leave a Reply

%d bloggers like this: