HK : 開季兩潛 – 走偏了的燕子岩 與 尖洲旁的爛頭排

 

今年我終於開季了 …

但明明前一天行山時仲熱辣辣架, 到是日出潛就來翻風, 未出到去我都已經要著番件衛衣啦 ~

天氣不佳, 出潛的人也不多, 我們十多人便已經包左船咁啦, 正 !

 

是日第一潛 – 燕子岩 !

原本應該去英泥沉船, 點知落左水, 個水流就將我地送左去第二度, 好在呢度都有唔少野影下 …

是日水質不錯, 能見度算好, 水溫亦不算很凍, 22 度水左右, 最深落到 11.3 米, 一共玩左 65 分鐘 ~

 

這一潛, 我地搵到 4 款海蛞蝓 (我知我知佢地有 D 係海牛, 但我就係鍾意晒佢地做海兔囉) !

尤其白色黑點黃邊那隻, 我總係覺得佢好可愛 ~~

 

其餘時間, 我們都在左找找右看看, 試著找出不同的海洋生物, 特別是藏在珊瑚殼內小傢伙 …

 

水清呢, 就連 blenny 都可以影到有藍底呀 !

小傢伙件頭很足, 比起平時遇到的要大隻點, 仲時常將頭伸出洞外張望, 樣子嘛 … 還是笨笨的 ~

 

Zoom 近一點, 發現珊瑚殼內佈滿了銀色點點, 再仔細點看, 發現全是眼仔來的 !

對哦, 原來小傢伙是在守護著牠的小生命呢 ~

牠是這天的主角, 即使拍牠時總給水流推得拋來拋去, 我也忍了 …

 

第二潛, 轉到尖洲 … … 旁的爛頭排 !

上一潛完成後, 我冷得在船上不停在抖, 尤如患了柏金遜般手震不停, 幸好有暖水沖身, 體溫才能稍為回復.

我決定了那件香蕉潛衣要退役了, 可以破損的地方都爛了, 又被摧殘到薄如蟬翼, 根本未能幫助我保暖 …

唔知會唔會有機會搵番件同樣是螢光黃的潛衣呢 ?!

 

第二潛又是 22 度水, 最深去了 12.2 米, 玩了 57 mins …

這潛又找來 4 款海兔哦, 今回仲有這隻粉紅色的芝士兔 , 佢真係細細隻架喎, 丁點咁大粒, 要搵番佢對耳仔都真係有點難 …

真係咪話, 果然 4 月係可以見到多 D 海兔架喎 !

 

隊長找來排骨蝦 !

估唔到我部爛鬼 Nikon 機仔, 都俾我對得中佢呀下 ~

留意下丫, 佢真係有對好滑稽的眼仔 …

 

潛潛下, 突然見到佢, 真係嚇左一跳 !!

唔知佢俾咩咬爛左條尾, 但佢似乎已到瀕死邊緣, 本來在一旁倒也相安無事 …

我再潛多一會兒, 佢竟然突然向我游來, 真係嚇一嚇, 點知佢會唔會想死前發難, 咬我一口架 ?!

 

兩潛完成, 凍到半死的我完全無意再下水, 第三潛放棄, 快速去沖熱水涼再換衫 …

我得到的是可以不用顧忌, 放心去吃燒雞翼去 !!

(因為若我要再下潛, 是不敢吃太飽的, 不然下水後會有想吐的感覺 …)

是日潛旅完成, 分享完畢, 朋友們今年有機會齊齊係潛船上見 ~

Leave a Reply

%d bloggers like this: