HK : 元朗的花海。盛放的鳳眼藍

 

如果要數番轉頭, 呢編遊記應該係 5 月時份出的, 結果都係俾我拖到而家先寫 !

話說早排當鳳眼藍盛開之時, 我地都有去元朗豐樂園玩, 不過之前, 先去左元朗名物 – 華嫂冰室 食早餐.

華嫂冰室的分店早已開到出市區, 我就真係冇幫襯過, 反而有一年去過總店因為排唔切隊而買外賣, 事隔幾年呢間茶記剛搬左舖, 剛好我地就去食下野 !

必須說, 總店之出品確實係有質素, 嗰杯奶茶同芫茜皮旦湯底真係冇得輸, 唔怪得咁多人食個早餐都願去等位啦 !

華嫂冰室 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E8%8F%AF%E5%AB%82%E5%86%B0%E5%AE%A4-%E5%A4%A9%E6%B0%B4%E5%9C%8D-%E6%B8%AF%E5%BC%8F-%E4%B8%89%E6%96%87%E6%B2%BB-r665965

 

要睇鳳眼藍花海, 可以黎到元朗豐樂園呢度 ~

鳳眼藍呢個名好似好靚, 實則是餵豬的飼料, 又名 豬乸蓮, 係非常粗生的物種. 鳳眼藍一年開兩次花, 為五月及十月, 每次花期很短, 據聞只有數天, 不過勝在量多, 咁輪住開都有一段時間可以欣賞到 !

我地係大井圍起步, 沿漁塘邊行入去花田, 其實即使冇花, 這些一個又一個充了水的漁塘都好靚, 平靜的水面倒影出藍天白雲, 彷如一個個的天空之鏡呀 ~

 

這次出遊, 剛好有 2 個漁塘的鳳眼藍正在盛開, 遊人可以圍著漁塘邊來漫步來欣賞 !

 

藍天白雲配花海, 呢個配搭尤如 postcard 景呀 ~

 

難得找到了一個邊位, 可以站到漁塘邊, 近鏡拍一下鳳眼藍真面目 !

下一個花期, 有時間要再黎過呀 ~

2 thoughts on “HK : 元朗的花海。盛放的鳳眼藍

Leave a Reply

%d bloggers like this: