HK : 日探大菴古窯。日落黃昏流浮山

 

七月的某日, 難得放了半天假, 開架車入大埔林錦公路的森林咖啡, 好好地享受了一頓午飯.

這家森林咖啡嘛, 我很久以前也曾幫襯過, 估唔到咁多年後依然係度, 而且喺一個閒日的下午, 都真係唔少顧客架喎 !

呢度出名食 Burger, 份量夠晒大堆頭, 個跟餐薯角仲幾好味添 !
有胃口不妨多點一份洋葱圈丫, 呢個都係正野黎 !!

森林咖啡 Openrice Review : https://www.openrice.com/zh/hongkong/r-%E6%A3%AE%E6%9E%97%E5%92%96%E5%95%A1-%E5%A4%A7%E5%9F%94-%E8%A5%BF%E5%BC%8F-%E6%BC%A2%E5%A0%A1%E5%8C%85-r480430

 

黎到呢區, 估唔到朋友都有個秘位帶我地去睇下, 隱藏在大菴村中的古窯 !

要看古窯, 卻可先看村中的小小居民及自家種的火龍果 !

 

大菴古窯依山而建, 看過介紹才知古窯已有 150 年歷史, 聽說屬瓦窰來的.

古窰的入口被泥土半封, 但都可以行到入去, 記得企喺古窰中間望下, 就會發現呢個瓦窰除左幾寬濶, 仲真係幾高架 !

 

古窰後有條小路, 可以登上窰頂, 用另一個角度看這個古窰 ~

 

沿小路一直走, 快要通到去隔離條村時, 會見到一片不大也不小的稻田.

剛好轉為金黃色的稻田, 在叢林之中變得非常顯眼 ~

利申 : 我地只係田邊拍攝, 冇踩過落田中, 亦冇破壞過米田架 !!
(自己幫過手種田, 真係堅辛苦, 大家唔該唔好亂入米田破壞呀 ~~)

 

轉過頭我地已經入左元朗流浮山啦 !!

喺呢度有個睇日落秘位, 不過據我所知已經被封左, 我都只係去過呢一次 ~

 

呢度係邊度我唔多講了, 來得遲了一點, 很多小細節都被拆掉, 又或被破壞掉了 … …

 

不過呢度個景真係冇得輸架, 靚到呢 … …

白天的海市蜃樓 Feel ~~~

 

小樓塔上的風景 !

但最意外係竟然有人係角落度痾便便囉 ….

 

呢度都有羈留室 及 槍房, 還留著舊年代的特色 !

想去日落秘位, 那要先爬上去樓頂啦 !!

 

日落 Show 慢慢在此展開 … …

 

夕陽向山移 …

 

咸蛋黃出現了, 靚爆 ~~~

 

日落餘暉 …

 

黃昏的城市剪影 ~~

 

華燈初上 ~~

 

這晚除了藍天白雲、日落黃昏 & 華燈初上, 其實還有漫天星空, 可惜光害還是頗厲害的 ~

唔知幾時再有機會看到這片靚景呢 ?!?!

Leave a Reply

%d bloggers like this: