HK : 2022 LOB 兩日四支 @ 桑樹排 & 南果洲

 

呢排又要開始本地潛的遊記, 今回追番 6 月時份的本地 Liveabroad 先 !

繼舊年玩過一次 LOB, 覺得 2 D 1 N 咁玩都幾過癮, 今年就相約好潛友們再玩多次啦 !

Day 1 我地試過開出蒲台島, 結果水況相當不勘, 咁就退回去桑樹排玩番左兩潛 …

下午 1 點玩第一潛, 最深去到 19.5m, 24 度水中玩了 48 分鐘, 大部份時間濁水而行, 幸好都搵到小小嘢影下相, 至少搵到呢隻條紋兔係我未見過的 !

 

仲搵到龍蝦仔一隻添 …

 

呢度搵到的石崇係好鬼大條架喎, 朋友用支 DM 棒度一度, 都真係有成隻手臂咁長架 !

有時俾佢地對眼仔啤一啤, 都有點嚇一嚇咁架 !

 

第二潛真係冇咩嘢影到, 咁就連海蘋果都唔放過 …

呢潛最深 18.6m, 又係玩左 43 mins, 繼續 24 度水的下潛 …

咁就随意影, 隨意拍 !

 

是日住宿, 還是上年那條不錯的船, 仍是邊爐作晚飯 !

 

 

Day 2, 大風大浪下, 只能去番南果洲 …

第一潛 : 最深 12.2 m, 26 度水玩左 58 mins !

 

你估真係 “我睇你唔到咩 …”

佢好難影, 但佢好靚仔 !

 

另一款, 對調了的顏色, 但一樣的有型 !

 

躲在沙地的 Sandperch !

 

Day 2 第二潛, 仍然的南果洲 !

最深去到 14m, 只有 23 度的水溫下, 都繼續玩足 60 mins ~~

圓波波咁的芝士兔, 係因為佢仲細嘛 ?! cute !

大咗之後就尖、尖、尖咁架喎 !

 

我覺得幾靚的 Cowry !

 

我覺得幾靚的一張相  with Xeno Crab !

南果洲的海花園, 色彩是有的, 但水質唔夠清, 結果就只係以下作品 !

跟住本年 7 月有幸遇過水清之時, 終於影到好多海底花園風景相 ~

Leave a Reply

%d bloggers like this: