Italian Gnocchi 意大利薯仔球

先旨說明, 這是一個半失敗品 !!

話說早排買左包薯仔, 整過薯蓉後尚餘大半包, 再不用掉半會發芽了, 所以想試整一下 Italian Gnocchi, 即係有點似湯丸的食品, 煮法卻如意粉 / 意大利雲吞般, 而且很飽肚的.

材料很簡單 : 薯仔, 麵粉, 鹽 及 黑椒 (有些食譜則會用上雞旦)

何以我說這是個半失敗品呢 ?! 由於份量比例出錯, 用去了整包麵粉都未能成結實麵團, 最後要放棄了 2/3 的麵團, 才勉強可以弄出一碗的薯仔球, 因此這個食譜的份量, 我就暫時不提供了, 等我再去鑽研一下吧 !!

 

1. 將薯仔煲熟, 隔去水, 待幾分鐘好讓更多水流走.

 

2. 將薯仔壓成薯蓉, 同時下 Salt & Pepper 調味.

 

3. 加麵粉入薯蓉中, 用手將之慢慢拌勻, 再壓成麵團. (此乃出事步驟, 份量要再試試, 主要弄至麵團不黏手為止). 將麵團分成小份, 每份用手搓成條幼狀, 再逐切粒出, 再在每粒小薯球上點上 "眼睛".

 

4. 到食時先將薯球放到滾水中煮熟, 點為知熟 ? 跟湯丸一樣, 煮至浮到水面便是了 !!

5. 由於今次我覺得有點出事, 便用了"最保險"的方法去煮 Gnocchi — 香煎法 !! 我先將 garlic 碎 及 pancetta 粒爆香, 放入煮熟的薯球一齊炒至帶點金黃, 洒上點 black pepper 及 parsley, 最後上碟時再洒上芝士碎.

薯球食落口很煙煙韌韌的, 有點似炒年糕般, 薯球本身基本上没什麼味道, 你用什麼材料去煮, 便會有什麼味道, 跟意粉很相似, 不過確實很飽肚, 便下十多顆便有點飽了 … 不錯, 我會再去試煮的 !!

Leave a Reply

%d bloggers like this: