HK : 終於好天氣的潛日 @ 東壩 & 白腊仔

 

經歷過紅黑雨, 再試埋 3 號風球, 我們終於得到了好天氣 !

是日呢個藍天白雲, 配上正前方的東壩, 真係冇得輸呀 ~~

 

黎啦, 落水啦 !

呢潛一黎先落到最深 9.5m, 話有 25 度水, 但其實好鬼凍, visibility 有 5m 都唔差架啦 !

足足玩左 67 mins, 就知呢一潛我地幾鍾意玩啦, 個 dive site 本身的地形已經可以影好多相, 最重要係呢度我地真係搵到好多魚呀 !!

防波石 與 防波石 之間, 真係可以堆砌出好多道水下場景 ~~

 

 

其實本來冇諗住影佢, 純試機之作, 點知又咁鬼清喎 …

 

見到好靚仔的 Dartfish !

 

身型小小的 Barracuda, 唔講都唔知佢係 Barracuda 囉 !

 

Buddies 們在玩捉迷藏 ?!

 

呆呆的 blenny 出場 !

真係超級傻更更咁 …

就咁, 第一潛完成 !! 正 ~

 

第二潛黎到白腊仔 !

呢潛玩左 57 mins, 最深 6.4m, Avg 停留 4m 多, 保持係 26 度水之中, 深少少都覺得凍呀  ~~

 

一落水, 先來一對 Dartfish !

好奇怪, 一係未見過, 但一見左就連續 2 潛都見到 !

 

估唔到白腊仔都幾多魚影架喎 !

 

密集恐仙懼症患者的挑戰 : 一球坑鰜 !

 

佢好靚喎, 仲有個型名 : 將軍甲 !

 

我成日覺得呢堆蝶魚, 就好似將黃、黑、 白亂拼在身上, 成日都會唔認得佢地個 pattern !

 

呢張係咪可以叫迫佢埋牆角 !

 

我唔知佢係咩斑, 疑似鬼頭斑, 佢好衰咁死都塞入去, 但其中有一下佢有轉個頭, 只係凸隻眼仔望住我 !

 

影左佢, 係連尖小朋友, 而家咁一臉無辜, 長大左個樣咁壞蛋架 !!??

是日無 gear 一身輕, 仲可以齊齊去 Cafe 飲杯野 !

呢杯係 Mocha, 但賣相成杯酒咁喎, 呢間 cafe 算係幾好 hea, 但下午 5 點多坐在門口 bar 枱位, 真係會曬到燶鬼左, 有冷氣都抵唔住嗰度熱力 !

2 thoughts on “HK : 終於好天氣的潛日 @ 東壩 & 白腊仔

Leave a Reply

%d bloggers like this: