HK : 再戰東壩之精彩兩潛

 

呢排我地好勤力咁出海, 就連閒日都唔放假, 要請假去潛水呀 !

呢期東壩 hit 爆了, 上個潛日我地搵到好多魚魚, 所以呢日我地就再戰東壩 !

在工作期間, 我不時感慨閒日總是好天氣, 呢日我都終於享受到了 ~~

 

東壩地型真係好靚, 四處遍佈六角柱, 潛潛下水都不禁要埋岸欣賞一下 !

 

來吧 ! 第一潛玩左 66 分鐘, 最深去到 9.8m, 但實在係凍喎, 24 度水左右, 結果平均只係留在 4.9 m 左右, visibility 都有 3 – 5 m 架, HK 黎講真係唔差架 !

呢一潛真係見左好多唔同品種的魚, 仲要有特別版呀 ~~

 

一落水就見到佢, 怪怪的水母 !

 

第一條魚, 竟然俾我見到佢呀, 仲要有 2 條一齊架 !! 橙頭仔 Goby 登場 !

 

佢而家被我地簡稱 9 號吊, 佢個中文名點解咁極端, 可以叫黑將軍, 但又叫黑豬哥, 咁點搞呀 ?!

佢超可愛呀, 咀嘟嘟咁 ~

 

呢期 common 野, 連米 !

 

笑說 : 死魚都唔放過 ! 但對蟹蟹黎講, 呢頓真係大餐黎架 !

 

Wrasse BB 一大群在海底狂奔 ~~

 

游近水清沙幼的沙灘, 無意中見到一片樹皮咁的野, 望下望下覺得硬係唔自然咁, 原來 ….

佢竟然係一條魚, 係一條 Batfish 呀 !

 

潛潛下見到呢條大魚, 唔知佢係乜魚, 問完先知佢竟然係淡水魚黎 !

咁講, 估都估到咩事, 咪就係有人亂咁放生囉 !

其實安排放生嗰班人知吾知亂咁放生, 其實等同隨意殺生, 唔知咁做佢地的功德會被倒扣多少呢 ?!

事實上, 數日後我地有潛友影到呢條魚的屍體了 ~

 

在防波反縫中, 間中可以找到蝶魚們的身影, 仲要係鬼咁大條添架 !

 

魷魚登場 ! 果然係吊墨魚 season 呀, 隨便水面都見到一群 ~

 

水面有呢堆大頭魚, 仲有淺水中的 Barracuda !

 

放飯, 超豐富的, 仲要有炒蜆同蒸扇貝呀 !

 

第二潛, 由於上一潛太多野睇, 我地留在東壩來多一潛 !

呢一潛短 d, 40 分鐘, 最深落到 9.1m, Avg 4.6m 左右, 我地由防波堤潛過了沙灘, 再潛到去海蝕洞之前, 剛好影埋那片六角柱石牆 ~

 

耶蘇光下的小墨 !

 

一行 3 條卻內藏 2 款蝶 !

 

咬手仔 2 條 !

 

Filefish BB 在找掩護中 !

 

Boxfish (木盒) 被發現了, 正面一看, 一個字 : 呆 !

 

另一 Common 野, 一海都係泥鯭 !

 

嘩 ! 唔係第一次見, 但第一次影得咁清楚 Bird Wrasse !

 

好 ! 埋個尾上水面 !

 

近鏡去睇六角柱, 一潛兩玩法, 好正 !

是但兩潛完成, 見到勁多唔同魚, 滿載而歸 ~~

Leave a Reply

%d bloggers like this: