HK : 2020 步走大自然 @ 米埔

 

每年 11 月左右, 都係 WWF 舉行 “步走大自然” 的日子, 我呢幾年斷斷續續咁都去左好幾回, 係一個難得可以入米埔睇雀睇風景的好機會 !

以往大會於起步點派發步走護照, 以供參加者可依地圖而行進, 兼且沿途到各 check points 儲印章打咭, 不過今回受到武肺的嚴重影响, 大會試著利用 official apps 來打咭尋寶, 其原意還是頗不錯的, 用少點紙夠環保, 可惜不夠細心的係, 米埔有好幾個地帶都是接不到 network 的, 如果出發前沒有預先裝好個 apps, 入到米埔禁區就會用唔到架啦 ~

HK : 2018 步走大自然 @ 米埔

HK : 2017 步走大自然 @ 米埔

HK : 2015 步走大自然 @ 米埔 + 大埔遊

 

入去啦, 入去啦 !

基圍內的風景真不錯, 米埔就係一個每次去, 都會覺得好舒服的地方, 而今回借人地的望遠鏡, 有幸見到黑臉琵露呀 !

 

呢個雖然係漁塘, 都風景也很不錯 !

 

Check point & 工作坊 的 展品 ~

 

靚靚的水中蘆葦叢 & 浮萍 ~

 

移居到米埔的 2 隻水牛 !

荷塘美景 !

 

過了荷塘, 就會遇上蘆葦林 ~

 

紅樹林中 …

 

大約 3 個小時左右, 完成全程, 呢朝早好似為自己差左電咁 ! 很爽 !!

 

完成米埔之行, 去左灣仔區的 The Optimist 食個遲來的 Dunch 呀 !!

呢間餐廳以前有食過, 佢地個 Lunch Buffet 真係好好食, 今回試左個 Dunch, 都完全冇令我地失望 !

Selection of Cold Dishes 冇以前 Buffet 咁豐富, 但質素唔錯, 最緊要還是夠好味呀 ~

Openrice Review : https://www.openrice.com/en/hongkong/r-the-optimist-wan-chai-spanish-wine-r466406

 

三款頭盤 :

Huevos rotos 看似平平無奇, 當中味道之配搭, 美味無窮 !
Grill 大蝦, 夠香, 唔錯, 但有 1 隻肉質不夠好, 有點 “梅” ~
Mushroom Croquette – 都唔錯, 但冇乜特別咁 !

 

主菜 :

呢個 Lobster Rice 真係加錢都要食呀, 湯底濃郁惹味, 非常好食 !!

反而一有左比較, 呢個 Pork Ribs 失晒色呀 !

 

記得留肚食甜品, 好掂 仲要 好鬼飽添 ~~

 

Cafe R&C (現已改名為 Sleepless), 我地黎呢度只為 2 件事, 支持黃店 & 公仔拉花, 但估唔到其實佢地的咖啡其實很不錯哦 !

我們坐在室外, 大廈群繞中喝著咖啡, 尤如置身城市中的一處小綠州~

Openrice Review : https://www.openrice.com/en/hongkong/r-sleepless-causeway-bay-western-r680347

Leave a Reply

%d bloggers like this: